#1 Skrevet Mai 18, 2004 Noen som har erfaring med de? Vurdere å kjøpe et sett. Skal på en -91 S2 sammen med Koni sportdempere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2004 De har en stor fabrikk og lager fjærer til mange andre merker også. De er kjent for å sige litt, men holder bedre kvalitet enn feks Jamex. Har ikke hørt noe spesielt negativt om Lesjöfors.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2004 Jeg har slike på Audien min, har ikke synket noe enda... Har jo ikke prøvekjørt Audien siden den tid heller da. Skal inn og fikse feil fra eu-kontrollen neste mandag Men tror jeg venter til 1. juli med å skilte den, da blir det halv årsavgift... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2004 Takk for (raske) svar. Noen som vet hvordan Eibach senkefjærene er?? (Har vært innom NBS..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2004 Har hørt at det er bra saker! Kjent navn ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2004 Har de jeg Lesjøforsfjærene jeg og, fornøyd jeg, mine har ikke seget, noe som forøvrig er litt viktig for meg at de ikke gjør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2004 Eibach er jo komfort-fjærer da.. Senker litt, og er veldig progressive. Dvs at du skal tyne de litt for at det skal bli stivt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2004 Har akkurat montert eibach pro på passat`n. Så langt er jeg veldig fornøyd. Sånn passe senk og ikke ukomfertabel å kjøre. Til og med gumman synes det var greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2004 Hadde Lesjøfors på den gamle tdien min. De funket bra de, bortsett fra at det sto 40mm på pakka, og bilen ble nesten 70mm lavere. Den ble i det laveste laget.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2004 Har Lesjöfors jeg også, 30/30 kit var vel det de hadde, funker helt greit - kan heller ikke si at det har seget spesielt. er hvertfall meget fornøyd med oppsatsen min, om enn litt stivere bak enn foran nå. Er det handletur til Rodin du driver med?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 19, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Er det handletur til Rodin du driver med?? Nei, Be-4-you.com. Prøver å sammenligne litt her og der. Er ute etter et sett senkefjærer som gir ca 30-40 mm senk, og bra dempere til. Det som er litt "dumt" er at de jeg har undersøkt med ikke oppgir egne fjærer til S2, de bruker samme fjærer over et stort spekter av motorstørrelse og dermed vekt foran. Originalt er det mange forskjellige fjærer spes foran, er til og med forskjell på S2 3B med og uten klima! Jeg innbiller meg at dette kan ha en del å si for resultatet, spesielt foran. Det som hadde vært litt OK var å få tak i noe som var riktig første gangen. Hadd vært trist å måtte "gjort jobben" flere ganger. Så det er fint hvis noen av dere med S2 coupe som har senket 30-40mm kan slenge ut en melding her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 19, 2004 -25% på rodin sine listepriser (som er Norges grossist for Lesjöfors og Koni) sparer deg nok litt penger. Nå er jeg ikke sånn som aktivt driver med reklame for dem, men min erfaring av service, tilgjengelighet på deler og hjelpsomhet er god hos dem (så lenge du rekker å presisere du er vacn medlem). Dessuten kostet komplett kit til min bil 5003kr, noe jeg må si meg veldig fornøyd med. Skriv en mail til jon@rodin.no og hør hva de har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 19, 2004 Skriv en mail til jon@rodin.no og hør hva de har. Bra tips, skal gjøre det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 19, 2004 Hvis mine fjærer skulle synke 2-3 cm gjør det meg ikkeno, Etter de ble montert på 90'n min synes jeg fortsatt den så høy ut Var Bare et 40/40mm sett da, men allikevel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 20, 2004 Hjalp en kompis ifjor med Lesjöfors-fjærer til hans Volvo V40 (jada, kjip bil!). Virka ikke som de senka de utlovede 35mm. Ikke har de sunket nå etter et halvår heller:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 20, 2004 H&R og gule Koni fungerer visst bra iflg en tråd på Nordicaudi, noen her som kan bekrefte? Hvem fører H&R her i Norwegen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 21, 2004 Er vel Auto trio(?) som har ? Eller så er det Hellanor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 21, 2004 Autopower og Powerzone har H&R. Hmm, tror jeg lurer meg en tur opp på gatebil og prøver å få litt rabatt hvis noen av de har stand der. Har handlet med Autopower før, de har vært greie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...