#851 Skrevet Oktober 13, 2008 Hva med et treff lillejulaften? Da kan jeg stille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#852 Skrevet Oktober 13, 2008 det er jeg med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#853 Skrevet Oktober 13, 2008 ka skjer i helga?? regne me d bi Tromsøtur på mæ. Ta en burgar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#854 Skrevet Oktober 13, 2008 Godt å se at d e nån andre som også e eni på en kveld å finne på nåkka.. må vel klare å bli eni om en gang mange kan være me.. å hadde jo vært flott i helga (da æ har jobb) når enoksen kommer til tromsø.. e vel kansje flere som e me på tanken? burger på blå-rock (eller en anna plass) hadde vel smakt godt? forslag til hvor å når vi kan få oss en litn matbit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#855 Skrevet Oktober 14, 2008 Æ kommer også til Tromsø en tur i helga, si no ifra ka dokker blir enig om, æ e med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#856 Skrevet Oktober 14, 2008 Æ håpe at d blir nåkka i helga, eneste e jo at æ har jobb.. 15-22.. så vis dokker vil møtes så stikk æ gjerne innom når æ e færdi.. kan jo kansje få sæ en liitn tur ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#857 Skrevet Oktober 14, 2008 Hva med et treff lillejulaften? Da kan jeg stille I'm in:) ka skjer i helga?? regne me d bi Tromsøtur på mæ. Ta en burgar? Alltids med på burger Jørgen, er jo blitt tradisjon og storme burgerking 22.50:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#858 Skrevet Oktober 14, 2008 E me på burger... jobbe riktignok i helga, men pling på om d bli burger eller.no Mat må jo en taxi sjaffis ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#859 Skrevet Oktober 17, 2008 Blir det burger idag eller imorgen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#860 Skrevet Oktober 17, 2008 Blir det burger idag eller imorgen?? ikke godt å vite egentlig.. må nesten bare ta det litt på sparken.. jeg kan spise burger seinere i kveld.. blir vel litt sjåfør på meg i kveld så.. i morgen kan jeg ikke før 22.00.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#861 Skrevet Oktober 18, 2008 Ser visst ikke ut til at det blir burger på noen av oss.. eller, jeg skal iallefall spise lørdagsburger i dag.. ingen som hadde løst å dra flere ilag å spise? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#862 Skrevet Oktober 18, 2008 jeg stemmer for burger på søndag, på burgerking på langnes kl 19 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#863 Skrevet Oktober 18, 2008 Jammen da har jo jeg jobb:( Dårlig planlegging TOM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#864 Skrevet Oktober 18, 2008 Er i familie middag da.. Har forresten ett annet forslag, siden det er en del i klubben som har RC biler så kanskje vi sku ta ett RC treff på en av lokallags møtene, noen som synes dette er en ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#865 Skrevet Oktober 19, 2008 jeg stemmer for burger på søndag, på burgerking på langnes kl 19 ? Er og på jobb da.. så enjoy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#866 Skrevet Oktober 19, 2008 jaja jeg og kjærringa spiste i allefall burger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#867 Skrevet Oktober 20, 2008 Er i familie middag da.. Har forresten ett annet forslag, siden det er en del i klubben som har RC biler så kanskje vi sku ta ett RC treff på en av lokallags møtene, noen som synes dette er en ide? E med på den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#868 Skrevet Oktober 20, 2008 Er i familie middag da.. Har forresten ett annet forslag, siden det er en del i klubben som har RC biler så kanskje vi sku ta ett RC treff på en av lokallags møtene, noen som synes dette er en ide? Jau, er med på den jeg og.. hvis jeg mot all forventning skulle befinne meg i Tromsø akkurat når det skjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#869 Skrevet Oktober 20, 2008 Er også med, om jeg har fått delene til bilen;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#870 Skrevet Oktober 20, 2008 Vi kan jo bare finne ett møte der flest kan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#871 Skrevet Oktober 21, 2008 Er i familie middag da.. Har forresten ett annet forslag, siden det er en del i klubben som har RC biler så kanskje vi sku ta ett RC treff på en av lokallags møtene, noen som synes dette er en ide? Kordan bila har dokker? Æ skal vel klare å finne frem en stortsett ubrukt Lazer ZX fra lofte t gamlingan. Det va vel en meget bra bil før 10-15år sia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#872 Skrevet Oktober 21, 2008 Jeg har en X-ray 808 luxsury 1/8 Med en 21 turbo boost motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#873 Skrevet Oktober 23, 2008 Lokallagsmøte i dag:) Mange som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#874 Skrevet Oktober 23, 2008 Har en gammel sandmaster jeg ikke har hatt start på på mange år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#875 Skrevet Oktober 23, 2008 Jeg kommer på møte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...