#876 Skrevet Oktober 23, 2008 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#877 Skrevet Oktober 23, 2008 Ca 10 biler som møtte opp i dag, og en kar som var innom for å se hvordan vi hadde det som vurderte å melde seg inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#878 Skrevet November 4, 2008 Ca 10 biler som møtte opp i dag, og en kar som var innom for å se hvordan vi hadde det som vurderte å melde seg inn Hvordan gikk det med han som var innom, blir han medlem? treff på torsdag igjen? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#879 Skrevet November 6, 2008 Mange som kommer i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#880 Skrevet November 6, 2008 jeg kommer i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#881 Skrevet November 6, 2008 jeg stikker nesa mi innom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#882 Skrevet November 6, 2008 jepp kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#883 Skrevet November 6, 2008 tar æ ikke helt feil, så kommer rolf å.. han va no så nyskjerrig å spurte om d va i dag d va treff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#884 Skrevet November 6, 2008 Jeg vil komme for andre gang:) Kan noen ta med skiltplate og klistremerker til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#885 Skrevet November 6, 2008 Jeg var på jobb som vanlig, mange som møtte opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#886 Skrevet November 6, 2008 Masse folk, men kun 3 jeg kjente igjen fra gamle dager. Stemningsbilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#887 Skrevet November 7, 2008 Haha, bilen som blakket Tom:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#888 Skrevet November 7, 2008 Hyggelig å møte på Roar igjen! Vi var vel en 10-12 biler tilsammen vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#889 Skrevet November 17, 2008 HUSK MØTET NÅ PÅ TORSDAG!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#890 Skrevet November 17, 2008 HUSK MØTET NÅ PÅ TORSDAG!! Jeg husker, men kan ikke komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#891 Skrevet November 20, 2008 Hei og hå Hvor mange stiller opp på tå? eneste som rimte, men mange som kommer i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#892 Skrevet November 20, 2008 Hei og hå Hvor mange stiller opp på tå? eneste som rimte, men mange som kommer i dag? Sikkert 20 stk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#893 Skrevet November 20, 2008 jobb igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#894 Skrevet November 20, 2008 jobb igjen det er kun du og jeg som sliter oss ut me all jobbinga.. tru ka di andre gjør om dagan.. ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#895 Skrevet November 20, 2008 hehe, er bare dere som har så ukurante arbeidstider Jeg kommer heller ikke.. jobber som vanlig på innlandet, så da er jeg sjelden i tromsø! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#896 Skrevet November 20, 2008 Jeg kommer sigende med Jettamobilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#897 Skrevet November 20, 2008 Kommer nok ikke ikveld jeg heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#898 Skrevet November 21, 2008 da jeg stakk innom så var alle dratt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#899 Skrevet November 21, 2008 da jeg stakk innom så var alle dratt.. Vi dro vel i 2130 tiden visst jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#900 Skrevet November 21, 2008 Vi dro vel i 2130 tiden visst jeg ikke husker feil Da var jeg 25min for seint.. menmen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...