#901 Skrevet Desember 2, 2008 Kommer d folk på torsdag? Har endelig klart å rydde litt tid på en torsdag så tenkte æ sku komme en tur no når æ har lappen tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#902 Skrevet Desember 2, 2008 med mindre det skjer drastiske ting så kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#903 Skrevet Desember 2, 2008 ja æ kommer vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#904 Skrevet Desember 2, 2008 Skal i 90 års dag, Passer jo aldri lengere for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#905 Skrevet Desember 2, 2008 Er i tromsø, så jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#906 Skrevet Desember 2, 2008 jeg har som vanlig jobb.. skal se om jeg får byttet vakta mi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#907 Skrevet Desember 3, 2008 Jeg kommer no trillende innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#908 Skrevet Desember 3, 2008 Kommer demobiler fra Møller innom!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#909 Skrevet Desember 3, 2008 Kansje jeg tar meg en tur rundt kl 22, vis det ennu er folk der.. er ferdig på jobb da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#910 Skrevet Desember 4, 2008 Husk møtet idag kl 2000!! Kommer biler fra møller som skal vises frem.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#911 Skrevet Desember 17, 2008 da er det visst klar for nytt treff i morgen? Noen som har VAG-Com som kommer? må få feilsøkt bilen min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#912 Skrevet Desember 17, 2008 Trenger også en feilsøkingsrunde, så om noen (Per Jonny) kunne tatt med hadde det vært nice...supernice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#913 Skrevet Desember 18, 2008 da møtes folket i kveld kl. 20? æ stikk no nesa mi innom(sia æ for en gangs skyld har fri) treng feilsøking, så vis nån e så snill å gjør d til mæ så hadde æ blitt lykkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#914 Skrevet Desember 18, 2008 oj, tar meg turen over jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#915 Skrevet Desember 18, 2008 Desverre har æ vakt å jobb så æ kunne ikkje komme idag:( Va jo selfølgeli nån som ringte litt før kl2000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#916 Skrevet Desember 18, 2008 Desverre har æ vakt å jobb så æ kunne ikkje komme idag:( Va jo selfølgeli nån som ringte litt før kl2000. D e jo så typisk.. men har du kunne feilsøkt min bil i nærmeste framtid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#917 Skrevet Desember 20, 2008 d ska vel ikkje være nåkka problem.. Sett mæ ned å installere litt stasj på lappisn no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#918 Skrevet Desember 20, 2008 vag com installert.. Ring så kain d avtales time. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#919 Skrevet Januar 8, 2009 Pinadømeg lokallagsmøte i dag:) Årets første og greier! Mange som blir og ta turen innom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#920 Skrevet Januar 8, 2009 Jeg kommer muligens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#921 Skrevet Januar 8, 2009 Er i Tromsø, men jeg våkna akkurat etter en litt forlenga ettermiddagslur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#922 Skrevet Januar 8, 2009 Hvordan var oppmøtet? Glemte selfølgelig av hele sjitn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#923 Skrevet Januar 8, 2009 Vi var fire biler, Børge, Martin, Truls(!) og meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#924 Skrevet Januar 9, 2009 Vi var fire biler, Børge, Martin, Truls(!) og meg Hvorfor Truls(!) ? ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#925 Skrevet Januar 9, 2009 Samme lurer jeg og på? Bare for at du ikke følger med, så er det utropstegn bak Truls? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...