#976 Skrevet Mai 19, 2009 Kan hende æ kjæm innom, om det ikkje blir førr seint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#977 Skrevet Mai 19, 2009 Kan hende æ kjæm innom, om det ikkje blir førr seint. Hadde vært arti om du stoppa innom en tur Jørgen! Klokka 20.00 e no ikke for seint for en voksen kar som dæ sjøl.. Hvis du kjøre klokka 21.30 e du jo hjemme i Harstad til 01-01.30, og mye tidligere hvis det e Senja det e snakk om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#978 Skrevet Mai 19, 2009 jeg kommer nok ikke denne torsdagen, er på andørja eller noe sånn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#979 Skrevet Mai 20, 2009 Jeg satser på å komme. Føste lokallgs møte mitt på leeenge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#980 Skrevet Mai 21, 2009 you better be there! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#981 Skrevet Mai 21, 2009 æ kjæm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#982 Skrevet Mai 21, 2009 Er nok på jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#983 Skrevet Mai 23, 2009 Artig å se kjente ansikt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#984 Skrevet Mai 24, 2009 Da er trefflisten oppdatert for resten av sommeren:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=538864#post538864 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#985 Skrevet Juni 4, 2009 Lokallagsmøte i dag! Noen som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#986 Skrevet Juni 4, 2009 Lokallagsmøte i dag! Noen som kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#987 Skrevet Juni 4, 2009 stikker vel en tur innom. Men er jo regn;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#988 Skrevet Juni 4, 2009 stikker vel en tur innom. Men er jo regn;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#989 Skrevet Juni 4, 2009 Eg kjem! litt for seint, men eg kjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#990 Skrevet Juni 4, 2009 Eg kjem! litt for seint, men eg kjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#991 Skrevet Juni 18, 2009 Idag er det nytt møte på Jekta! I knallsol og iallefall opp mot 10-12 grader:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#992 Skrevet Juni 18, 2009 jeg kommer innom:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#993 Skrevet Juni 18, 2009 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#994 Skrevet Juni 18, 2009 kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#995 Skrevet Juni 18, 2009 Var ikke edru til å kjøre dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#996 Skrevet Juni 18, 2009 Måtte selfølgeli på jobb idag:( Kosn va oppmøte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#997 Skrevet Juli 2, 2009 Hvordan står det til med klubbtreff i kveld? i dag tar jeg meg tid til å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#998 Skrevet Juli 2, 2009 Hvordan står det til med klubbtreff i kveld? i dag tar jeg meg tid til å komme Ja, her står æ... Aleina. :-S Alle på bukta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#999 Skrevet Juli 2, 2009 Ja, her står æ... Aleina. :-S Alle på bukta? Eh, sorry Jan Henrik.. glemte det faktisk av i farta.. fikk besøk å var litt stresset for måtte møte et par stykker.. huff! kansje jeg må ta av meg drakta som menneske snart, og vise mitt sanne gullfiskkropp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1000 Skrevet Juli 3, 2009 Eh, sorry Jan Henrik.. glemte det faktisk av i farta.. fikk besøk å var litt stresset for måtte møte et par stykker.. huff! kansje jeg må ta av meg drakta som menneske snart, og vise mitt sanne gullfiskkropp.. Hehe, ja kanskje det du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...