#326 Skrevet Februar 10, 2007 KL? Elkjøp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet Februar 10, 2007 Elkjøp er jo lyst å fint, når kan dere. Jeg kan ikke mellom 1900 og ca 2130 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet Februar 10, 2007 jørgen, filmet du noe i går ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet Februar 10, 2007 Ja filmet litt, prøvde det nye kamerafeste. Men det ristet litt for mye, så må sikkert bruke litt tape eller no for å holde det stødig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet Februar 10, 2007 hvordan er dette festet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet Februar 13, 2007 Alle må huske møtet på Torsdag! Ekstremt viktig at så mange som mulig kommer da Vintertreffet er et stort tema!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet Februar 15, 2007 Husk ikveld kl 1900 på Burger King 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet Februar 15, 2007 Godt oppmøte i dag, Fikk hilst på ett rykende ferskt medlem ved navn Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet Februar 15, 2007 skal ikke mye til for å gjøre deg glad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet Februar 15, 2007 Tom, du skal sjenkes skammelig full på festen etter vintertreffet;) så skal jeg gi deg et "godt" tilbud på p-slotsene dine;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet Februar 15, 2007 hahahahah ja du kan jo ikke sjenke meg full på annet enn øl, å det drikker nok ikke jeg synn for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet Februar 16, 2007 ta med deg ett par appelsiner og litt 96 ^^ å en sprøyte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet Februar 16, 2007 Vi får sprite opp øla til Tom.. Vi skal ikke ha nokka fjortissfest!! Folk som spyr hver gang dem drikk får holde seg hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet Februar 16, 2007 jeg holder meg til sprit, ikke noe øl skvip men martin, du er velkommen til å skjenke meg full 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet Februar 16, 2007 Bare jeg får deg full, får jeg felgene for en billig penge;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet Februar 16, 2007 for dem som kunne vært interessert så tenkte jeg å innvitere på forspill på \\\VWærkste, bare vist det blir noen interesse for dette ! der blir det da å gå i medbrakt og tullinger som martin vil kunne drikke det dem kommer over (sprit, olje, tynner osv:P) så hyl ut om dette kunne vært av interesse ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet Februar 17, 2007 tenker du på mellom bane kjøringa og driv? Er vel snakk om max 2 timer i mellom der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet Februar 17, 2007 ja der en plass tenkte jeg, skulle bare høre om noen var interessert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet Februar 17, 2007 ja der en plass tenkte jeg, skulle bare høre om noen var interessert... Er sikkert interesse, men for min del blir jeg å dra tidig til driv å ordne i stand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet Februar 17, 2007 tenkte mer for oss som ikke har råd til å komme dit edru å drikke oss full der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet Februar 17, 2007 kunne ha vært noe det egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet Februar 17, 2007 joa, men ork å sitte der bare du og jeg så vi får kjenne litt hvor skoen rykker før jeg gidder å avgjøre noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet Februar 18, 2007 morten da? jobbe sikkert ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet Februar 18, 2007 han jobber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet Februar 28, 2007 Vi kjøre oppsumerings møte fra Vintertreff i morgen på lokallags møte. Håper så mange som mulig av de som var på treffet kan komme da alle sine meninger og erfaringer fra Vintertreff burde vurderes og skrives ned til neste gang. Kan du ikke komme så send meg gjerne en mail eller pm på forslag eller meninger og treffet. mail: audun_carlos@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...