#351 Skrevet Februar 28, 2007 jeg kommer i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet Mars 1, 2007 Da har vi allerede begynt å tenkte på Vårmønstring 2007 som blir å finne plass på Nordkjosmessa første helga i Juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet Mars 1, 2007 er det samme tid som sommertreffet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet Mars 2, 2007 er det samme tid som sommertreffet ? Nei, sommertreff er 8-10 Juni. Nordkjosmessa er 2-3 Juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet Mars 14, 2007 Noen som kommer imorgen??????? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=61363 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet Mars 14, 2007 Jeg må se det ann om jeg har tid å komme. Håper jeg får tid, har lyst å ydmyke dere i bowling;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet Mars 14, 2007 ARG. jeg hadde glatt eid hele gjengen!! Men fyker til svalbard i morgen. Scooter og sprit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet Mars 14, 2007 Det skal du bare drite i! Hørte at Svalbard hva nedlagt fra 1. Mars 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet Mars 14, 2007 ROAR, kjøp meg snuuuus:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet Mars 14, 2007 Jeg støtter ikke slike uapetittelige uvaner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet Mars 14, 2007 æ kjem i 8 tia... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet Mars 14, 2007 Torsdagene kan jeg ikke komme. Men ser at det skal være onsdag neste gang hurraaaa: rock : Da kan jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet Mars 14, 2007 ÆG kjæææm ikkje! Regner jeg med.. Har tusen ting i lufta for tia, pluss at scooter og vogn tar det meste av tiden min i denne sesongen! Går så mye penger på det at jeg må jobbe som en gud for å holde det gående. Kommer på onsdag, det er en mye roligere dag enn Torsdag siden Torsdag er dagen før helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet Mars 14, 2007 bowling ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet Mars 15, 2007 Ser ut som jeg må melde forfall også da jeg har lovet meg bort til dama å hus relaterte ting. Må være snill gutt slik at jeg for masse lommepenger til jeg skal til LONDON på lørdag:):):) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet Mars 15, 2007 Kem kommer idag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet Mars 15, 2007 jeg kom jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet Mars 16, 2007 æ va dær halv 8 men ingen va dær... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet Mars 16, 2007 hvor var du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet Mars 16, 2007 Vi satt no en gjeng på et av bordan der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet Mars 18, 2007 Vi satt no en gjeng på et av bordan der... treng brilla.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet Mars 28, 2007 Æ minne om at treffet e ikveld kl. 19.00 på Burger King og ikke imorra som det valigvis e! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet Mars 28, 2007 Skal prøve å rekke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet Mars 28, 2007 Æ minne om at treffet e ikveld kl. 19.00 på Burger King og ikke imorra som det valigvis e! Kor flink du e jørgen:) Æ kommer litt forsinket, skal se på et lokale kl 1900. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet Mars 28, 2007 Kor flink du e jørgen:) Æ kommer litt forsinket, skal se på et lokale kl 1900. Det ligg i navnet! Lokale som i "Lok(allagslok)ale? Hvis du tok den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...