#376 Skrevet Mars 28, 2007 Det ligg i navnet! Lokale som i "Lok(allags)ale? Hvis du tok den! Lok(allagslok)ale;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet Mars 28, 2007 Lok(allagslok)ale;) Din lille besserwisser-sjit, no har æ redigert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet Mars 28, 2007 kødder du med meg ?!? er det ikke på torsdager lengere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet Mars 28, 2007 trur d var sånn prøve onsdag 0o. kom ikke idag jeg, måtte få litt skjønnhetssøvn til min nye jobb inatt ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet Mars 28, 2007 kødder du med meg ?!? er det ikke på torsdager lengere ? Må jo holde dæ oppdatert i treffplan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet Mars 28, 2007 skulle det ikke være en "prøve" onsdag i forje uke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet Mars 29, 2007 Det som var igår var bare en prøve, slik at vi så hvor mange som kom. Jeg rakk ikke å komme igår så dem som var der for si hvor mange dere var. Da tar vi Påske ferie. Følg med i Dato for lokallagsmøter tråden på hva som skjer fremmover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet Mars 29, 2007 kan vel bare si at onsdag ikke passer for meg i allefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet Mars 29, 2007 Ja og jeg hadde glemt at det var onsdag... er det tirsdag i dag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet Mars 31, 2007 SJEKK DENNE LINKEN: LINK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet April 12, 2007 Hvem cummer i kveld på BK? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet April 12, 2007 Jeg kommer!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#388 Skrevet April 12, 2007 jeg kommer vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#389 Skrevet April 12, 2007 Skal prøve! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#390 Skrevet April 12, 2007 Jeg har jobb.. Så kommer ikke:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#391 Skrevet April 12, 2007 Nei har du sett, enda en torsdag jeg ikke har tid! Pakker sakene, stapper i bilen og gjør meg klar til helga hver torsdag i scootersesongen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#392 Skrevet April 12, 2007 har ikke bil... mondeon e død. hakke fot golfen einda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#393 Skrevet April 23, 2007 Vil bare minne om årsmøtet torsdag 26. April kl 2000 på Peppes pizza. Visst du har lyst til å delta i styre, send meg en PM. Håper flest mulig kan komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#394 Skrevet April 25, 2007 Vil bare minne om årsmøtet torsdag 26. April kl 2000 på Peppes pizza. Visst du har lyst til å delta i styre, send meg en PM. Håper flest mulig kan komme! æ kjem i 9 tia, så spar litt pizza te mæ å.....=)=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#395 Skrevet Mai 8, 2007 Alle må huske at møtet/treffet er idag og ikke på Torsdag. Kaia i Tromsdalen bak Øl utsalget kl 2000!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#396 Skrevet Mai 8, 2007 Ja da håpe æ folkens har lagt over til sommer, for no e sommersesongen igang og det betyr at vi møtes på kaia i Tromsdalen kl 20.00 ikveld (Tirsdag). Vi skal prøve tirsdagan no for å se kordan fremmøte blir Å æ lyg ikkje en gang... bare sjekk her P.S Har du ikkje lagt over til sommer enda så kom no forde, her stilles ingen krav! EDIT: Vi e samkjørt på et psykologisk plan som ikkje ligne djæveln, Jørgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#397 Skrevet Mai 8, 2007 Too slow biatch:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#398 Skrevet Mai 8, 2007 Ja da håpe æ folkens har lagt over til sommer, for no e sommersesongen igang og det betyr at vi møtes på kaia i Tromsdalen kl 20.00 ikveld (Tirsdag). Vi skal prøve tirsdagan no for å se kordan fremmøte blir Å æ lyg ikkje en gang... bare sjekk her P.S Har du ikkje lagt over til sommer enda så kom no forde, her stilles ingen krav! EDIT: Vi e samkjørt på et psykologisk plan som ikkje ligne djæveln, Jørgen! æ kjem i 9 tia. så veint på mæ.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#399 Skrevet Mai 15, 2007 e d ikke møte i dag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#400 Skrevet Mai 15, 2007 Nei neste møte e 22. Mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...