#426 Skrevet Juni 6, 2007 har ikke vært på nett på et par dager så fikk ikke med meg når vi skulle ha treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#427 Skrevet Juni 6, 2007 Her er det bare jobb jobb jobb Men neste gang har det kansje roet seg litt: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#428 Skrevet Juni 6, 2007 Jeg var der, og jeg kjørte med AUDIEN!! hehe, det er ikke ofte jeg gjør det på en hverdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#429 Skrevet Juni 19, 2007 Bra oppmøte på kaia idag! Vi var hele 4, fire!. stk! Mats Remi, Truls, meg og en ny kar ved navn Roy som hadde en ganske strøken A6 2,7biturbo! Velkommen i klubben Roy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#430 Skrevet Juni 19, 2007 Jeg har til mitt forsvar muntlig eksamen i morgen.. Jeg kommer neste gang. Men tror kanskje det kommer flere, hvis det blir snakket mere om treffene før dagen er der. Slik som vi gjorde før vi fikk egen lokallagsdel på forumet. Da var det hele tiden diskutert i treffene. Kan bare være jeg som føler det slik, men ja.. min mening:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#431 Skrevet Juni 19, 2007 Forslag på ny mateplass! Best bensinstasjon på kvaløya, så slipper jeg å kjøre så langt:p De har god pizza på resturanten ved siden av: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#432 Skrevet Juni 19, 2007 Oisann.. Glemte det helt av! Til mitt forsvar har æ holdt på med citrusrens i mange tima idag og e heelt svimmel å rar i hodet, så hukommelsen funka (utrolig nok) enda dårligere enn vanli! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#433 Skrevet Juni 20, 2007 Dimma i går fra en 5-dagers HV-øvelse. Var hjemme i 15-tiden, jekka en Tuborg og gikk å la meg. Våkna for ett par timer siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#434 Skrevet Juni 20, 2007 thihi;) Go Jan Henrik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#435 Skrevet Juli 3, 2007 Da e det Lokallagssamling på kaia i Tromsdalen klokka 20.00 ikveld! Håpe det kommer litt folk idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#436 Skrevet Juli 3, 2007 Eg kjæm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#437 Skrevet Juli 3, 2007 Minner nok en gang om Lokallagssamlingen som er klokka 20.00 på kaia i Tromsdalen! (bak Narvesen) Det er 35min til vi møtes for å prate sjit å muligens møte nye ansikter osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#438 Skrevet Juli 3, 2007 Beklager jeg ikke kom idag! For ta det seinere! Bra treff??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#439 Skrevet Juli 3, 2007 8-9 biler;) helt greit.. tok 2-3 bilder som kan legges ut senere=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#440 Skrevet Juli 17, 2007 Ja, da er det kaia i Tromsdalen igjen da... 2000 i kveld!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#441 Skrevet Juli 17, 2007 bruka di treffan å vare lenge? æ kommer mæ jo aldri på sånt:P å nårti e neste møte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#442 Skrevet Juli 18, 2007 bruka di treffan å vare lenge? æ kommer mæ jo aldri på sånt:På nårti e neste møte ? Varer fort ett par timer +... vi ga oss etter en time i kveld... vi va 4... 3 ikke-VAG-biler Neste er om 14 dager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#443 Skrevet Juli 18, 2007 aha, om d ikje e VAG-bila, då e d jo ikje intresant hmm... 14 daga, så e æ nok på ferie, bedriv andre teng einn å tenk på møte i tromsø får heller kom tbake litt sterkar etter ferien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#444 Skrevet Juli 31, 2007 æ kjem i 9 tia.. har jobb te da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#445 Skrevet Juli 31, 2007 Er neste møte imorgen da, med andre ord? Flytter til Tromsø i helga mest sannsynlig. Da skal jeg prøve å komme på treffene... Det høres jo skøy ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#446 Skrevet Juli 31, 2007 Er neste møte imorgen da, med andre ord? Flytter til Tromsø i helga mest sannsynlig. Da skal jeg prøve å komme på treffene... Det høres jo skøy ut... Neste møte er 14 august, glemte selvfølgelig av møtet ikveld Det er veldig koselig på disse "treffene", men vil vel heller kalle det ei lokallagssamling. Vi møtes bare noen karer og prater sjit og tar oss en kaffe/brus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#447 Skrevet August 1, 2007 Skuffa over oppmøte i dag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#448 Skrevet August 1, 2007 hei alex jeg kommer hjem i morgen, da kan du og jeg ta et lite møte så er vi alle glad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#449 Skrevet August 1, 2007 Jah d va ingen dær i halv 9 tia..=( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#450 Skrevet August 1, 2007 Heija tom:D Pling bare på så fikkser vi en liten:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...