#476 Skrevet August 28, 2007 blir jæft i bowlingen I'm in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet August 28, 2007 æ kjem..=P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet August 28, 2007 Jeg orka ikke, er hundepasser denne uka og har masse annet rart på programmet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet August 30, 2007 Har opptadert litt datoer for treff/møter!!! Visst noen føler at det bynner å bli kaldt i luften og vi skal flytte plass igjen, hyl ut!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet September 10, 2007 Da va det tid for lokallagsamling imorra, altså Tirsdag kl.20.00 på kaia i Tromsdalen Kaffe og wienerbrød e ikkje inkludert i prisen...det får en kjøpe sjøl! Vel møtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet September 10, 2007 høres jo greit ut d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet September 11, 2007 I'll be there;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet September 11, 2007 Idag kommer jeg også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet September 11, 2007 kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet September 11, 2007 jeg kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet September 11, 2007 I'll be there! For en gangs skyld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet September 12, 2007 Bilde fra gårdagens møte... Telte på det meste 13 stk, 11 biler og 1 sykkel:) Hei til lillebror Hagerup=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet September 12, 2007 snufs.. det var tider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet September 12, 2007 snufs.. det var tider Ja du kan angre nå........ Var bra oppmøte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet September 13, 2007 oppmøte var jo veldig bra:) litt over førventinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet September 13, 2007 JEG FIKK KJØRE S3, JEG FIKK KJØRE S3:D var bra oppmøte ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet September 13, 2007 JEG FIKK KJØRE S3, JEG FIKK KJØRE S3:Dvar bra oppmøte ja;) DU fikk sitte på ei s3 Æ FIKK KJØRE S3, Æ FIKK KJØRE S3! Det ga jo ikke akkurat avsmak for å si det sånn.. Takk for prøveturen Kenneth! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet September 13, 2007 Dukket sannelig opp en liten Lupo også gitt, en gul en;) Ble selvfølgelig oppstilling ved siden av min! Har bildet hjemme. se om jeg får lagt ut bildet etter jobb;) Og ja, fikk bare sitte på men var artig likeså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet September 13, 2007 Her er bildet av "lillebror" Lupo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet September 14, 2007 nice bilde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet September 14, 2007 DU fikk sitte på ei s3 Æ FIKK KJØRE S3, Æ FIKK KJØRE S3! Det ga jo ikke akkurat avsmak for å si det sånn.. Takk for prøveturen Kenneth! Hehe, heilt i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet September 15, 2007 Neste treff er NÅ TIRSDAG KL 2000 PÅ PEPPES PIZZA!!!!!!!!!! Her skal vi stemme på ny sekretær og prate litt om vintertreff 2008!!!!!!!!! VISST ALLE GJØR EN LITEN INNSATS FOR Å KOMME SÅ HADDE DET VÆRT FLOTT!!!!!!!!! PS: Ingen tvang til å spise eller drikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet September 18, 2007 Da møtes vi på Peppes ikveld kl. 20.00, her håpe æ så mange som mulig kommer! Snakkes ikveld koz og klemz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet September 18, 2007 ... koz og klemz hmmmm, skeptisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet September 18, 2007 æ kjemm..=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...