#526 Skrevet September 25, 2007 di vollanmøtan, e d no som sjer ofte ? 1gang i mnd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#527 Skrevet September 25, 2007 Dem er første søndag i mnd. Vi prøver 2 møter så får vi se om distrikts guttan er intr i å komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#528 Skrevet September 25, 2007 Men sett no ikkje tidspunkte t formiddagen, man må jo komme seg opp og i form ofte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#529 Skrevet September 25, 2007 hehe! alkiser hele gjengen! Da setter vi tidspunkt for avreise tromsø kl 1600 med retur engang etter 1900! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#530 Skrevet September 26, 2007 Hmfr! Vollan-møtene havner på arbeidsukene mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#531 Skrevet September 26, 2007 Ja, eg har fri kvær søndag, så for min del... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#532 Skrevet September 27, 2007 Da treffes vi på parkeringsplassen oppå Bowlinghallen ikveld kl. 20.00, kjapp liten hangout her før vi detter inn å bowler/spiller biljard/whatever! Kom dit å prat sjit (det rimte), vintertreff, Ævdi og Folkevogn, og om kjerringhelvete om du måtte ønske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#533 Skrevet September 27, 2007 Da treffes vi på parkeringsplassen oppå Bowlinghallen ikveld kl. 20.00, kjapp liten hangout her før vi detter inn å bowler/spiller biljard/whatever! Kom dit å prat sjit (det rimte), vintertreff, Ævdi og Folkevogn, og om kjerringhelvete om du måtte ønske.. I'll be there! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#534 Skrevet September 27, 2007 Regner med jeg og kommer i dag.. må vel komme meg ned dit i tide når det trossalt er bare noen hundre meter ned bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#535 Skrevet September 27, 2007 Da treffes vi på parkeringsplassen oppå Bowlinghallen ikveld kl. 20.00, kjapp liten hangout her før vi detter inn å bowler/spiller biljard/whatever! Kom dit å prat sjit (det rimte), vintertreff, Ævdi og Folkevogn, og om kjerringhelvete om du måtte ønske.. ska se om eg klare å kome meg på det første treff ikveld..plages med bakbremsene,to ganger til mekonomen i dag å bytta pga feil skiver: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#536 Skrevet September 27, 2007 Da treffes vi på parkeringsplassen oppå Bowlinghallen ikveld kl. 20.00, kjapp liten hangout her før vi detter inn å bowler/spiller biljard/whatever! Kom dit å prat sjit (det rimte), vintertreff, Ævdi og Folkevogn, og om kjerringhelvete om du måtte ønske.. Fikk besøk av fadern ikveld, så det passa litt kjipt idag... Kommer det referat eller? Kjæm sterkere tilbake neste møte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#537 Skrevet September 27, 2007 Det endte opp med å vare jævla lenge værtfall.. akkurat kommet inn døra nå! Følte vi hadde et produktivt møte, mange meninger ute å gikk ang. vintertreffet, og vi har fått satt endel punkter å jobbe fremover mot. Det jeg tror kom mest som et sjokk på folk var det faktiske omfanget av å arrangere et slikt stort treff, det blir jævla mye styr for å si det mildt.. Jeg gikk ned dit, det frista ikke akkurat å gå hjem igjen i denne kalde vinden i bare oppoverbakker så Martin svippa meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#538 Skrevet September 27, 2007 Svippa deg? Syns eg såg nåkka skribleria om trim her en plass..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#539 Skrevet September 27, 2007 Hei! Ja det va trivelig møte idag! Også dukka jo Øystein Beddari innom også en tur! Det va utruli arti! Han e vel i full kjøring hjemmover no... stakkars mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#540 Skrevet September 27, 2007 Hei! Ja det va trivelig møte idag! Også dukka jo Øystein Beddari innom også en tur! Det va utruli arti! Han e vel i full kjøring hjemmover no... stakkars mann! Han skulle vel til Harstad? Mente han sa det... Hvertfall artig at han kom innom! Mats Remi frøs jo stakkar, så kjørte han hjem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#541 Skrevet September 27, 2007 Jeg gikk ned dit, det frista ikke akkurat å gå hjem igjen i denne kalde vinden i bare oppoverbakker så Martin svippa meg.. Kan love dæ det va kaldt å kjøre bike'n hjem... Alex stakk av med hanskene mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#542 Skrevet September 27, 2007 Hadde du kjørt 200'a hadde du hatt varme i bilen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#543 Skrevet September 28, 2007 Haha, kjøre hjem uten hansker på motorsykkel i et par plussgrader og vind! Det hørtes jo helt konge ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#544 Skrevet September 28, 2007 Var hyggelig og produktivt møte i går. Liker at folk engasjere sæ i det her treffet, men blei litt seint for mæ i går, sku så vidt kommet meg opp i dag kl 0430 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#545 Skrevet Oktober 4, 2007 Folket må huske at vi kjører til vollan på søndag kl 1600!! Så hvor mange vet at dem kan komme???? Olav skal visst komme fra Finnsnes har han lovd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#546 Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#547 Skrevet Oktober 6, 2007 Kjøre 16, vi skal altså møtes der 17?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#548 Skrevet Oktober 6, 2007 Kjøre 16, vi skal altså møtes der 17?? Jepp! Ses der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#549 Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg rekker ikke dette, jeg og didrik har prosjekt EGR blending og innsugspolering i helga! Pluss diverse annet høstmekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#550 Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg har jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...