Anbefalte innlegg

For dem som ikke har lest det allerede så møtes vi på PYRAMIDEN kl 16 da vekta i tromsdalen fortsatt er stengt!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nææ, det va no egentli ikkje det.. Brødrene Hagerup og eg spiste middag på kroa, mens vi lurte på om to bila som for å svinsa rundt der kunne være klubbfolk. Etter at finnebiffen va trøkka nedi magen, sparka vi litt småstein på utsia, og va på tur å fare når vi plutseli fant karran parkert uttafor prix, så da slo vi no av en liten prat.

Første søndag i mån e kanskje ikkje den beste dagen, om mange går i en turnus som krasje, eller e det bare for langt å kjøre for mange?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig så passe første Søndagan i måneden bra, problemet mitt va at æ va på hytta te svigers å fiksa tak og vegg :o Kom hjem først i 18.00 tia...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke regnes på med på noe som skjer i helgene egentlig.. er nesten alltid ute på tur, hvis jeg er hjemme så driver jeg som regel med diverse jobbing... (eller hjemme å klamrer meg til senga mens jeg kaldsvetter og skjelver, typisk søndagsaktivitet!) :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må alle huske møte ikveld kl 2000 i Parkeringstunnelen!!!!! Hall nr 3!!!!! Vi møtes der så kjører vi oss ei stripe etterhvert til en fin plass å leke oss litt i fin været:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må alle huske møte ikveld kl 2000 i Parkeringstunnelen!!!!! Hall nr 3!!!!! Vi møtes der så kjører vi oss ei stripe etterhvert til en fin plass å leke oss litt i fin været:)

Æ KJEM=p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd biln står på verksted :( hmm... men får jo leka mæ tel å fra jobb om ikje ainna ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd biln står på verksted :( hmm... men får jo leka mæ tel å fra jobb om ikje ainna ;)

Dakar Stein-Kato har blitt pusling og skrur opp bilen;) samt fikser masse småting;)

Jeg kommer, men spørs hvor vidt jeg blir med og leker etterpå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var kanonbra oppmøte i dag jo! Tror jeg telte 14 stk på det meste?.. det er jo kanon! Personlig trivdes jeg godt i tunnelen, da det ble en del bilprat og mye titting rundt omkring. Men blir bra og komme innendørs i bowlinghallen neste gang!

3stk bilder;)

Picture00000055001-1.jpg

Picture00000055008-4.jpg

Picture00000055009-2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mhm, vedlikehold e jo en vesentli del av d å ha bil :)

hadde æ hadd biln ute, så hadde æ nok garantert vært me å leka ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal vi møtes i bowlinghallen ikveld kl. 20.00! :) Vi schnakkas!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er med å drikke ikveld? : smil : Party hos meg! Bare å ringe meg på 995 72 708 for info!

Ta med drikke og folk med godt humør! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagssamling ikveld kl 2000 i Parkeringstunnelen! Hall nr 3! Kom og prat bil og mannsjit! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om formen tillater meg og komme! Håper for guds skyld det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

koffor treffes en plass der Tromsø Parkering skal ha penga ?

Skal sies at d e bedre at dæm får d, enn at Europark skal få penga, men likevel. Finnes d ingen andre "innendørs" plassa i tromsø som e stor nok til at vi kan treffes ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke der vi får bilene inn. Du har jo seiminaret der det koster 5 kr for en time. Men er vel samme som i tunneln.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På pyramiden kanskje ? men trur dem har begynt å skru av lysan etter stengetid 0o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var utrulig digg med filmkveld på HiFi-klubben etter møtet. : smil : Gatebilfilmen 2007 ble vist på prosjektor og et sinnsykt lydannlegg. :tilber:

Jørgen H... dette må gjøres oftere... : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jah, d må gjøres flerre gang=)

Supert Jørgen=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt supert:) Men synd at det tærte litt på ørene mine;\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.