#551 Skrevet Oktober 7, 2007 For dem som ikke har lest det allerede så møtes vi på PYRAMIDEN kl 16 da vekta i tromsdalen fortsatt er stengt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#552 Skrevet Oktober 7, 2007 Var det mange som møtte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#553 Skrevet Oktober 7, 2007 Nææ, det va no egentli ikkje det.. Brødrene Hagerup og eg spiste middag på kroa, mens vi lurte på om to bila som for å svinsa rundt der kunne være klubbfolk. Etter at finnebiffen va trøkka nedi magen, sparka vi litt småstein på utsia, og va på tur å fare når vi plutseli fant karran parkert uttafor prix, så da slo vi no av en liten prat. Første søndag i mån e kanskje ikkje den beste dagen, om mange går i en turnus som krasje, eller e det bare for langt å kjøre for mange? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#554 Skrevet Oktober 8, 2007 Personlig så passe første Søndagan i måneden bra, problemet mitt va at æ va på hytta te svigers å fiksa tak og vegg Kom hjem først i 18.00 tia... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#555 Skrevet Oktober 8, 2007 Jeg kan ikke regnes på med på noe som skjer i helgene egentlig.. er nesten alltid ute på tur, hvis jeg er hjemme så driver jeg som regel med diverse jobbing... (eller hjemme å klamrer meg til senga mens jeg kaldsvetter og skjelver, typisk søndagsaktivitet!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#556 Skrevet Oktober 8, 2007 *host hark ALKIS host* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#557 Skrevet Oktober 11, 2007 Må alle huske møte ikveld kl 2000 i Parkeringstunnelen!!!!! Hall nr 3!!!!! Vi møtes der så kjører vi oss ei stripe etterhvert til en fin plass å leke oss litt i fin været:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#558 Skrevet Oktober 11, 2007 Må alle huske møte ikveld kl 2000 i Parkeringstunnelen!!!!! Hall nr 3!!!!! Vi møtes der så kjører vi oss ei stripe etterhvert til en fin plass å leke oss litt i fin været:) Æ KJEM=p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#559 Skrevet Oktober 11, 2007 synd biln står på verksted hmm... men får jo leka mæ tel å fra jobb om ikje ainna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#560 Skrevet Oktober 11, 2007 synd biln står på verksted hmm... men får jo leka mæ tel å fra jobb om ikje ainna Dakar Stein-Kato har blitt pusling og skrur opp bilen;) samt fikser masse småting;) Jeg kommer, men spørs hvor vidt jeg blir med og leker etterpå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#561 Skrevet Oktober 12, 2007 Var kanonbra oppmøte i dag jo! Tror jeg telte 14 stk på det meste?.. det er jo kanon! Personlig trivdes jeg godt i tunnelen, da det ble en del bilprat og mye titting rundt omkring. Men blir bra og komme innendørs i bowlinghallen neste gang! 3stk bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#562 Skrevet Oktober 12, 2007 mhm, vedlikehold e jo en vesentli del av d å ha bil hadde æ hadd biln ute, så hadde æ nok garantert vært me å leka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#563 Skrevet Oktober 25, 2007 Da skal vi møtes i bowlinghallen ikveld kl. 20.00! Vi schnakkas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#564 Skrevet Oktober 25, 2007 Håper det kommer mange idag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#565 Skrevet Oktober 25, 2007 æ kjem i ni tia..=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#566 Skrevet Oktober 27, 2007 Noen som er med å drikke ikveld? Party hos meg! Bare å ringe meg på 995 72 708 for info! Ta med drikke og folk med godt humør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#567 Skrevet November 8, 2007 Lokallagssamling ikveld kl 2000 i Parkeringstunnelen! Hall nr 3! Kom og prat bil og mannsjit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#568 Skrevet November 8, 2007 Skal se om formen tillater meg og komme! Håper for guds skyld det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#569 Skrevet November 8, 2007 jah, æ kjem=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#570 Skrevet November 8, 2007 koffor treffes en plass der Tromsø Parkering skal ha penga ? Skal sies at d e bedre at dæm får d, enn at Europark skal få penga, men likevel. Finnes d ingen andre "innendørs" plassa i tromsø som e stor nok til at vi kan treffes ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#571 Skrevet November 8, 2007 Ikke der vi får bilene inn. Du har jo seiminaret der det koster 5 kr for en time. Men er vel samme som i tunneln. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#572 Skrevet November 8, 2007 På pyramiden kanskje ? men trur dem har begynt å skru av lysan etter stengetid 0o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#573 Skrevet November 8, 2007 Var utrulig digg med filmkveld på HiFi-klubben etter møtet. Gatebilfilmen 2007 ble vist på prosjektor og et sinnsykt lydannlegg. Jørgen H... dette må gjøres oftere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#574 Skrevet November 8, 2007 jah, d må gjøres flerre gang=) Supert Jørgen=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#575 Skrevet November 9, 2007 Helt supert:) Men synd at det tærte litt på ørene mine;\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...