#576 Skrevet November 16, 2007 Blir det treff neste torsdag ? siden det er julebord to dager etter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#577 Skrevet November 16, 2007 Blir det treff neste torsdag ? siden det er julebord to dager etter.. Ja det blir det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#578 Skrevet November 22, 2007 Idag skal vi møtes i bowlinghallen kl 20.00! Her bruke vi å kjøre biljardturneringe (LES: alle e enig og at æ e den beste biljardspillern), ete pølse/burger og prate sjit og seriøst. Velkommen skal de være! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#579 Skrevet November 22, 2007 lekekveld på en stor fin parkeringsplass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#580 Skrevet November 22, 2007 lekekveld på en stor fin parkeringsplass? Neinei.. det er jo ulovlig! Hehe.. tro det eller ei, jeg har for dårlige vinterdekk på A6'en min nå til å tørre å kjøre med den på dette føret.. det er jo som en kjelke! Null effekt hvis jeg prøver å bremse.. De nye dekka ligger faktisk i boden, men det er vist ingen som har lagt om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#581 Skrevet November 22, 2007 finnes d nån passe store litt avsides "lekeplassa" før oss me lekebil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#582 Skrevet November 22, 2007 blitt veldig fint ved biltema. men der er det biler til i 11 tia sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#583 Skrevet November 22, 2007 Før var det morro oppe med universitetet, men det blei så mange etterhvert som begynte å henge (les: sladde) der at vaktfolka og de "tilfeldige" forbipasseringene til onkel har ødelagt hele opplegget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#584 Skrevet November 22, 2007 hmm... då må mainn bære jør d på offentli vei å håpe på at ikje han onkel politi ser d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#585 Skrevet November 22, 2007 rundt fløyahallen var ganske så morsomt. men det var med en pajero vel å merke. ikke så morsomt med lav bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#586 Skrevet November 22, 2007 men er det mange som kommer ? orker ikke å styre me buss å helvette viss det ikke kommer noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#587 Skrevet November 22, 2007 æ kjem i ni tia med ny stramma brekk, ring vi dokker drar noen andre plass.. har ny nr 91732883.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#588 Skrevet November 22, 2007 andre æ kan kjøre dæ heim etter på=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#589 Skrevet November 22, 2007 fine greier kim=) sku akkurat ringe dæ å høre ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#590 Skrevet Desember 1, 2007 Hvordan er humøret for et lokallagsmøte på Vollan imorgen? Jeg personlig har ikke tid, men er det noen andre som er interessert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#591 Skrevet Desember 1, 2007 Jeg og Vegard er i Øverbygd, si ifra om det er noen som skal til Vollan, mulig vi kjører forbi der når vi skal hjem i den tia! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#592 Skrevet Desember 3, 2007 Må alle huske at det er møte på torsdag i fjellanlegget!!!!! Møtet er kl 2000 som vanlig!!!1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#593 Skrevet Desember 3, 2007 Jeg og Vegard hadde oss en bedre porsjon med finnbiff på vollan klokka 16 i går! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#594 Skrevet Desember 6, 2007 Mange som kommer i dag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#595 Skrevet Desember 6, 2007 Jeg kommer en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#596 Skrevet Desember 6, 2007 Jeg kommer nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#597 Skrevet Desember 6, 2007 Me be there!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#598 Skrevet Desember 6, 2007 kanskje eg også kommer og ser=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#599 Skrevet Desember 6, 2007 jeg var der ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#600 Skrevet Desember 20, 2007 Idag er siste treff før juleferie! Vi møtes kl 2000 i hall 3! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...