#601 Skrevet Desember 20, 2007 er det ikke i bowlinghallen i dag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#602 Skrevet Desember 20, 2007 Stemmer det... Bowlinghallen kl 20.00 Jeg kan ikke komme. Har jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#603 Skrevet Desember 20, 2007 kan noen redigere dette i "dato for treff" tråden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#604 Skrevet Desember 20, 2007 Har prata med bowlinghallen på tirsdag og jeg spurte om det var mange som skulle komme den dagen. Han sa det skulle være et par arrangement der som gjor at det var mye folk. Tok da en sjefs avgjørelse at vi tok det i hall 3 isdedenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#605 Skrevet Desember 20, 2007 Er mye folk på bowling halln for tiden. Var innom der i går. var stapp fult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#606 Skrevet Desember 20, 2007 kommer ikke for min del. ikke at jeg har vært så aktiv for tiden...men må pakke til syden ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#607 Skrevet Desember 20, 2007 bra oppmøte i dag^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#608 Skrevet Desember 21, 2007 I svarte... glemte av hele møtet snakk om å være bortevekk godt det e juleferie no, så man kan slappe av litt. Vært noget hektisk måned dette her ja. Men, ønsker alle en Riktig God Jul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#609 Skrevet Desember 21, 2007 takk det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#610 Skrevet Januar 9, 2008 Da er treffplanen oppdatert!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#611 Skrevet Januar 17, 2008 Mange som kommer i bowlinghallen i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#612 Skrevet Januar 17, 2008 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#613 Skrevet Januar 17, 2008 Jeg var akkurat der. VAR stapp fult. Hall 3 ? Det er torsdagsrunden i bowling, alle bilijard borene var opptatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#614 Skrevet Januar 17, 2008 Hmm... Er filmfestival da.. Så kan hende det er mange som parkerer i tunnellen.Men tenker det ikke er så fult... Hva mener folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#615 Skrevet Januar 17, 2008 Drar vel bare først bort til bowlinghallen, så møtes vi der? så hvis det er kaldt og dritt så drar vi bare til hall 3? Agree? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#616 Skrevet Januar 17, 2008 Møtes på bowlinghallen så tar vi det fra der!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#617 Skrevet Januar 17, 2008 Samma for meg, bare jeg slipper å komme så er det ingen der? ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#618 Skrevet Januar 31, 2008 Da er det møte ikveld!!! KL 2000 i Hall 3!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#619 Skrevet Januar 31, 2008 Jepp;) Be there or be square! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#620 Skrevet Januar 31, 2008 kommer jeg. rs2 (s2) vegard sku komme innom en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#621 Skrevet Januar 31, 2008 S2 Vegard e blidd oppgradert te RS2 Vegard no Også no snart har vi jo han RS2 Jørgen... det hær tar jo av!! Æ kommer ikveld hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#622 Skrevet Januar 31, 2008 13 stk i dag, DET tar jo av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#623 Skrevet Februar 1, 2008 Var jo arti å få sedd Vegard si Rs2 og Jørgen si Rs2. 2stk Rs2 i en parkeringstunell i Tromsø e ikkje akkurat hverdags! Flotte bila folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#624 Skrevet Februar 1, 2008 ja d va d nok, å førhåpentlivis så kommer d fleire ®S i klubben;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#625 Skrevet Februar 1, 2008 så klart måtte jeg på jobb, å kunne ikke stille opp men neste gang nekter jeg ekstra jobbing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...