#626 Skrevet Februar 13, 2008 Legger de bare ut i tilfeldig rekkefølge Her kan du koke Urge'n din, tralalalla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#627 Skrevet Februar 14, 2008 blir det nokka møte idag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#628 Skrevet Februar 14, 2008 bare glem at æ sporte..va så flink å sjekka treffplan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#629 Skrevet Februar 14, 2008 Hmm... Bowling halln er stapp fult. Det er arrangemang + torsdags serie i bowling. + i dag får vi se hvem som er tøffel og ikke tøffel ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#630 Skrevet Februar 14, 2008 var vel den eneste som møtte opp på bowlinghallen? å i hall nr 3..måtte jo sjekke om dere sto det siden det snødde sånn =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#631 Skrevet Februar 14, 2008 Hmm... Bowling halln er stapp fult. Det er arrangemang + torsdags serie i bowling. + i dag får vi se hvem som er tøffel og ikke tøffel ;D det har da vært arrangert torsdags serie der hver gang vi har vært der, ser ikke at det har vært noe problem ! om det i mot alle odds er et problem så må vi bytte plass, for torsdags serien er nok på en torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#632 Skrevet Februar 14, 2008 Mange tøffla i dag ja... va innnom 21-tia... null og nada 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#633 Skrevet Februar 14, 2008 jeg er ikke tøffel, bare svak for god mat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#634 Skrevet Februar 15, 2008 Jeg er ikke tøffel. Fikk bilen min løs etter 5 timer med måkking og hakking av is;/ fikk bilen løs kl 22.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#635 Skrevet Februar 15, 2008 Som Tom sier, ikke tøffel men svak for god mat OG god vin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#636 Skrevet Februar 15, 2008 Va på Steakers og fråtsa biff. Det bør være unnskyldning god nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#637 Skrevet Februar 15, 2008 Tøffel;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#638 Skrevet Februar 15, 2008 Tøffler hele gjengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#639 Skrevet Februar 17, 2008 haha, saklig diskusjon.. Tøffel du liksom Jeg kommer neppe på noe som helst før midt i mai ser det ut som! Scooooooter er livet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#640 Skrevet Februar 17, 2008 haha, saklig diskusjon.. Tøffel du liksom Jeg kommer neppe på noe som helst før midt i mai ser det ut som! Scooooooter er livet.. det er artig det. Men du kjører da vel ikke scooter på en torsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#641 Skrevet Februar 18, 2008 det er artig det. Men du kjører da vel ikke scooter på en torsdag? Joda, så ofte som mulig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#642 Skrevet Februar 18, 2008 Joda, så ofte som mulig! okei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#643 Skrevet Februar 19, 2008 Husk at det er møte på torsdag på PEPPES kl 2000!! Regner med gutta med krutt har bestilt bord:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#644 Skrevet Februar 20, 2008 Husk at det er møte på torsdag på PEPPES kl 2000!! Regner med gutta med krutt har bestilt bord:) Bumper denne da alle som har mulighet burde komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#645 Skrevet Februar 20, 2008 Kommer da litt etter siden jeg er ferdig 8! men skal snike meg unna litt før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#646 Skrevet Februar 20, 2008 Det samme gjelder da for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#647 Skrevet Februar 20, 2008 Går bra så lenge alle som kan kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#648 Skrevet Februar 20, 2008 skal se om jeg ikke klarer å stikke 10 min før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#649 Skrevet Mars 6, 2008 Nå er det lenge siden vi har sett noen filmer:) Så for de som har lyst så ser vi en film på Hifi Klubben etter møte på torsdag den 13. mars! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#650 Skrevet Mars 6, 2008 Nå er det lenge siden vi har sett noen filmer:) Så for de som har lyst så ser vi en film på Hifi Klubben etter møte på torsdag den 13. mars! Feeet! I'm there! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...