#651 Skrevet Mars 6, 2008 Me to! hvordan film? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#652 Skrevet Mars 6, 2008 Hva har folket lyst å se? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#653 Skrevet Mars 9, 2008 Vet ikke om det er noen kule filmer som er ute nå for tiden... Kan jo eventuelt se en klassiker;) Gone in sixty seconds kanskje... Ronin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#654 Skrevet Mars 9, 2008 Gone in sixty seconds hadde ikke vært dumt nei! Evt. Debbie does Dallas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#655 Skrevet Mars 10, 2008 jeg kommer uansett, bambi on ice, eller Kill Buljo. Spiller ingen rolle ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#656 Skrevet Mars 10, 2008 No e d min tur å tøffle litt... Skal på date på Torsdagen, så litt usikker på om æ rekker filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#657 Skrevet Mars 11, 2008 Jeg har tatt påskeferie så jeg befinner meg som vanlig i denne årstiden på fjellet! Btw. jeg synes dere skal se askepott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#658 Skrevet Mars 11, 2008 Da blir det gone in 60 seconds! Ta med brus å snadder selv,jeg har kopper:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#659 Skrevet Mars 11, 2008 Da blir det gone in 60 seconds! Ta med brus å snadder selv,jeg har kopper:) Vannkopper?!... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#660 Skrevet Mars 11, 2008 Nei kun brus og øl kopper: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#661 Skrevet Mars 11, 2008 Jada ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#662 Skrevet Mars 12, 2008 Som nytt medlem av klubben må jeg vell prøve og komme i kontakt med andre som har samme lidenskap til VW/Audi som jeg har, men jeg har ingen peiling på hvor hall 3 er: klø : Vet at det er i parkeringstunellen, men hvor:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#663 Skrevet Mars 12, 2008 Det er bare og kjøre i parkeringstunnelen det;) Akkurat nå driver de med ombygging der... Men hallene er merket. Hall 3 ligger mot sør siden av tunnellen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#664 Skrevet Mars 12, 2008 når tid e det møte i hallen da? kanskje æ riv mæ med: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#665 Skrevet Mars 12, 2008 I morra.. les tidspunkt for lokallagsmøte tråden;) Skal være sticky=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#666 Skrevet Mars 12, 2008 alright! kanskje æ dukke opp da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#667 Skrevet Mars 12, 2008 No e d min tur å tøffle litt... Skal på date på Torsdagen, så litt usikker på om æ rekker filmen. Du ditt svin.. E du UTRO!!! hehe.. Æ bi no å kommer å kjike. Kansje æ tar me VAG-COM'en. Litt kjedeli at æ bare har tel OBD2 kontaktn, å ikkje tel 2x2.. Møsta dein ætter vintertræffe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#668 Skrevet Mars 13, 2008 Treff i dag kl 8... De driver med ombygging i tunnelene. Var hvertfall det sist jeg kjørte i den her i forrige uke. Da var det bare mulig og komme seg inn i parkeringstunnelen ved politistasjonen. Og så blir man da nødt og kjøre hele veien bort til hall 3;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#669 Skrevet Mars 15, 2008 Jobben kom i veien for meg... Som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#670 Skrevet Mars 27, 2008 Peppes kl 2000! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#671 Skrevet Mars 27, 2008 Håper så mange som overhodet mulig møter idag. Dette er trossalt årsmøte! Få din stemme hørt når det gjelder hva dere vil lokallaget skal stå for, og hva dere ønsker vi skal gjøre etc. Nærmere informasjon om hva som skal foregå der ikveld finner du her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#672 Skrevet April 10, 2008 Da var det klart for møte i hall 3 i parkeringsanlegget kl 20.00! Håper å se mange gamle og nye tryna der idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#673 Skrevet April 10, 2008 Trynet mitt vil være der! Det må da være et trekkplaster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#674 Skrevet April 10, 2008 Trynet mitt vil være der! Det må da være et trekkplaster? Du e det største trekkplastre vi har:) Jeg kommer men ikke før i 21 tiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#675 Skrevet April 10, 2008 Godt oppmøte i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...