#676 Skrevet April 24, 2008 Da møtes vi i hall nr 3 kl 2000! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#677 Skrevet April 24, 2008 Ska se om æ får ti idag tel å møte opp. har VAG-Com oppdrag i ramfjorn.. Flere som treng vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#678 Skrevet April 24, 2008 Ja, må se hvordan service det er jeg må inn på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#679 Skrevet April 24, 2008 Jeg kommer i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#680 Skrevet Mai 7, 2008 Det blir som planlagt i mårr kl 2000 på kaia i tromsdalen? Har utrulig nok barnefri og mulighet til å komme:) Foresten... Nåen som sitt med klubbmerka? Treng til stasjonsvogna og golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#681 Skrevet Mai 7, 2008 Det blir som planlagt i mårr kl 2000 på kaia i tromsdalen?Har utrulig nok barnefri og mulighet til å komme:) Foresten... Nåen som sitt med klubbmerka? Treng til stasjonsvogna og golfen. Jeg sitter med merkene og skilt platene, du kan også få tak i skilt platene hos Jørgen G, Jørgen H, Audun, Tom og Jan Henrik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#682 Skrevet Mai 8, 2008 Det blir som planlagt i mårr kl 2000 på kaia i tromsdalen? Jupp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#683 Skrevet Mai 8, 2008 Jeg kommer, men blir litt sein. ETA 2030 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#684 Skrevet Mai 8, 2008 Jeg kommer, men blir litt sein. ETA 2030 Starter nedtellinga 20.00 da:) Satser på at jeg er der på slaget 20.00. Eller litt før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#685 Skrevet Mai 8, 2008 Skal vi ta det i hall 3 i dag, surt å råtent vær ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#686 Skrevet Mai 22, 2008 Møller bil kl 19.00 folkens! Grilling og bilprat.. det blir ikkje så mye bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#687 Skrevet Mai 22, 2008 på tur:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#688 Skrevet Mai 23, 2008 Da kjøre vi (som forhåpentligvis alle har fått med sæ) på cruisetur te Storslett imorra kl 10.00,for å ta oss en burger og softis. Håpe så mange som mulig hiv sæ med Alle e velkommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#689 Skrevet Juni 5, 2008 Hvor møtes vi i dag? Er det på jekta? Eller på kaia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#690 Skrevet Juni 5, 2008 Jekta tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#691 Skrevet Juni 5, 2008 jeg kommer i dag, møtes på jekta kl 20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#692 Skrevet Juni 5, 2008 kan ikke komme, må på fest!.. sånn faktisk, så må jeg på fest.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#693 Skrevet Juni 5, 2008 kan ikke komme, må på fest!.. sånn faktisk, så må jeg på fest.. hehe, Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#694 Skrevet Juni 5, 2008 ja det var jo et fantastisk oppmøte i dag, hele 4 personer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#695 Skrevet Juni 5, 2008 Dritbra oppmøte!! en vw, to motorsykler og en toyota Var jo riiimelig sur vind der nede og da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#696 Skrevet Juni 5, 2008 hvem hadde toyota ?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#697 Skrevet Juni 5, 2008 Jeg så ingen plass i treff kalenderen at vi sku møtes i dag så hadde ikke satt av tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#698 Skrevet Juni 5, 2008 den må nok bare oppdateres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#699 Skrevet Juni 5, 2008 Tom: sorry.. gikk litt fort her i sta, jeg mente selvfølgelig NISSAN (men en japse er en japse.. som om det er toyota eller whatever... dere skjønner! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#700 Skrevet Juni 5, 2008 Mats Remi, tar jeg helt feil, eller kom du i en Suzuki? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...