#701 Skrevet Juni 6, 2008 Martin: jeg kom vel ikke I en suzuki akkurat.. var vel gjerne PÅ! dårlig sammenligning med motorsykkel og bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#702 Skrevet Juni 19, 2008 Noen som kommer i dag? Hadde håpet vi kunne tatt det klokken 7, så vi rekker EM kampen:) Hvis ingen sier ifra, så møter jeg der klokka 8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#703 Skrevet Juni 19, 2008 vi var faktisk 3 VAG biler der i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#704 Skrevet Juni 19, 2008 Hvem som møtte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#705 Skrevet Juni 19, 2008 var det treff idag? drev på med overhaling av en 2.5tdi ikveld, så alt gikk i glemmeboka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#706 Skrevet Juni 19, 2008 Hmm.. Overhaling av 2,5TDI:) sånne ting liker jeg. Hvor holder du till? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#707 Skrevet Juni 19, 2008 Mekonomen verksted i byen, eget prosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#708 Skrevet Juni 19, 2008 Hmm.. Er det tuning på gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#709 Skrevet Juni 19, 2008 msn. flere tegn!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#710 Skrevet Juli 3, 2008 Noen som møter opp i dag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#711 Skrevet Juli 4, 2008 i was there! men det va meir klubbfolk på statoil i ellve-tia..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#712 Skrevet Juli 5, 2008 Hehe, bruker å være sånn;\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#713 Skrevet Juli 17, 2008 Noen i det hele tatt som kommer på lokallagsmøte i dag? Har vært litt slapt med folk i det siste... Jada, vet det er fellesferien og alt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#714 Skrevet Juli 17, 2008 Jeg og Jan og Per kommer flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#715 Skrevet Juli 17, 2008 Jeg kommer, og tipper Jørgen kommer:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#716 Skrevet Juli 17, 2008 Jeg kommer Hvor og når? Raskt svar ønskes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#717 Skrevet Juli 17, 2008 Jeg kommer også. Er vel kl 2000 på Jekta http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=61363 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#718 Skrevet Juli 17, 2008 dæsken kor raskt svar.. Trenger noen tips fra nån som kan litt om lakk, pussing ++.. og noen som kan litt om anlegg i bil...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#719 Skrevet Juli 17, 2008 dæsken kor raskt svar.. Trenger noen tips fra nån som kan litt om lakk, pussing ++.. og noen som kan litt om anlegg i bil...! Ja æ sitt jo å vente til dokker spør slik at jeg kan svare ASAP:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#720 Skrevet Juli 17, 2008 hehe, ja skjønne jo d.. veit jo ikke kæm nån e, så ska bli spennanes å se kæm folke e.. kan ikke være så lenge der, ska nok på jobb etter litt ferie.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#721 Skrevet Juli 17, 2008 Hagerup ofrer mye fritid for og gi dere et rask svar:P Lagg og pussing, hør med Tom! Du kan sikkert spørre Truls om spørsmål om stereo:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#722 Skrevet Juli 17, 2008 FIkk null spm om stereo ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#723 Skrevet Juli 18, 2008 FIkk null spm om stereo ;P D va vel for at æ aldri kom så langt å spørre.. fikk ganske til, så går vel greit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#724 Skrevet Juli 22, 2008 Et bilde fra forrige møte:) var jo finfint oppmøte gitt:) Legger med et som er fra samme kvelden som lokallagsmøtet var for 2 uker siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#725 Skrevet Juli 22, 2008 Legger med et som er fra samme kvelden som lokallagsmøtet var for 2 uker siden. woot, ingen burger/solnedgang-pics? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...