#751 Skrevet August 6, 2008 Tror du ikke skal da det så seriøst det der da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#752 Skrevet August 6, 2008 så så små barn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#753 Skrevet August 6, 2008 salg av biletter til Road Show Afterparty er i gang, LØP OG KJØP!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#754 Skrevet August 7, 2008 kan jo se ut som et større treff i dag.. høres meget bra ut Noen som har kamera å kan ta litt bilda av bilan våres? som kan gjøre goe bilda av dårlige bila? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#755 Skrevet August 7, 2008 Kommer jeg og hvis jeg husker det har som vanlig tusen ting på gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#756 Skrevet August 7, 2008 jeg kan ta med kamera, men jeg er ikke noe tryllekunstner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#757 Skrevet August 7, 2008 Kommer jeg også Tar med kamera, så får vi se om vi får noen fine bilder! Men, jeg er som Tom, ingen tryllekunstner:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#758 Skrevet August 7, 2008 KANON oppmøte i dag Beste jeg noen gang har sett Var vi 19-20 biler totalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#759 Skrevet August 7, 2008 KANON oppmøte i dag Beste jeg noen gang har sett Var vi 19-20 biler totalt? Var sånn ca så mange ja sikkert beste oppmøte som har vært gjennom tidene.. synd d e ei tøtta som overhode ikke e gla for at æ prioritere klubben fremfør ho.. di få gangan.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#760 Skrevet August 7, 2008 dåkker som har tadd bilda må legge dæm ut. spesijelt martin. må se golfen i aksjon=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#761 Skrevet August 7, 2008 ja flott å kunne være på treff ilage tromsø gjengen men faaan.. må få mæ felga tel den svarte passatn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#762 Skrevet August 7, 2008 Ja felger gjør seg Var vel flere som hadde felger til salgs sånn som jeg forsto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#763 Skrevet August 7, 2008 BILDER BILDER BILDER.. *banke i bore* hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#764 Skrevet August 7, 2008 martin har dratt på hytta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#765 Skrevet August 7, 2008 før en kuk. de va nu og en plass og dra. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#766 Skrevet August 7, 2008 Hytta på en torsdag?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#767 Skrevet August 7, 2008 ja hvorfor ikke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#768 Skrevet August 7, 2008 Nei ikke vet jeg. Da får vi vente med bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#769 Skrevet August 7, 2008 Kan si det slik at jeg skjønner han godt! Morro å se så mange ansikter, nye som gamle, idag! Og Kim Jøran og Tom; Enn å invitere våre venner i blått på den måten... kjente svetta begynte å renne og måtte forsvinne fort å lydløst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#770 Skrevet August 7, 2008 he æ sjønne ikke det kom jo ingen dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#771 Skrevet August 7, 2008 jørgen kjørte sikkert hjem for å ta på seg sin sado-politiuniform å håpet på å rekke oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#772 Skrevet August 8, 2008 hehe sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#773 Skrevet August 8, 2008 hææ? va d nåkka aksjon etter at æ dro? sånn d går når man må på jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#774 Skrevet August 8, 2008 masse aksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#775 Skrevet August 9, 2008 masse aksjon. fortell no da.. *dør av nyskjerrighet* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...