Anbefalte innlegg

Ser ut til at lokallagsplanen (for en gangs skyld) ikke er oppdatert med datoen for denne ukens møte, men hvis regninga mi ikke er helt på trynet, så er det 14 dager siden sist vi møttes nå på torsdag ;)

Derfor møtes vi på Jekta klokka 20.00 nå på Torsdag 25!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det vil si at alle må betale for å komme seg inn i hallen? for all del, man står jo tørt :) kan vel stikke innom på torsdag, men ikke me VAG-bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det vil si at alle må betale for å komme seg inn i hallen? for all del, man står jo tørt :) kan vel stikke innom på torsdag, men ikke me VAG-bil..

Stemmer det. Alle må betale. Men etter kl 17 så er det 5 kr timen maks 20 kr fra kl 17 til 07. Så koster ikke mange pengene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det høres bra ut :) da kan jo småpengan gå til inngang der, istede for pølsemeny på statoil.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir muligens drosjeløyve på meg i løpet av Oktober, hvis alt går etter planen. Da i det nye selskapet "Din Taxi".

Har en Mazda 6 Stv. på prøving. Kommer på rett i overkant av 300.000,- som Taxi.

Skal prøve den nye Skoda Superb'en senere i dag. Den også vil ligge på rundt 300.000,- som taxi.

Da også rett forhandler. :P

Int i å starte billig, men likevel en grei størrelse på bilen.

Audi blir nok mulig litt heftig start for min økonomi. :o

Vi får se. Ønsk meg gjerne lykke til. : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir muligens drosjeløyve på meg i løpet av Oktober, hvis alt går etter planen. Da i det nye selskapet "Din Taxi".

Har en Mazda 6 Stv. på prøving. Kommer på rett i overkant av 300.000,- som Taxi.

Skal prøve den nye Skoda Superb'en senere i dag. Den også vil ligge på rundt 300.000,- som taxi.

Da også rett forhandler. :P

Int i å starte billig, men likevel en grei størrelse på bilen.

Audi blir nok mulig litt heftig start for min økonomi. :o

Vi får se. Ønsk meg gjerne lykke til. : vinke :

du har jo 200'en, hva er galt med den som taxi ? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har jo 200'en, hva er galt med den som taxi ? : haha :

Ikke le... sitter faktisk å vurderer å bruke 200a en måned eller to. :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe aktivitet i kveld? vis været holder seg som no, så blir det knallvær i kveld.. jeg stikk muligens innom, men blir sikkert jaga bort da jeg ikke kjører VAG no..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke le... sitter faktisk å vurderer å bruke 200a en måned eller to. :nana:

Det skal bli mæ dyr taxi å fræse rundt i! : haha :

Blir det noe aktivitet i kveld? vis været holder seg som no, så blir det knallvær i kveld.. jeg stikk muligens innom, men blir sikkert jaga bort da jeg ikke kjører VAG no..

Møte ikveld klokka 20.00 ja. Jeg kommer iallefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppmøte var greit nok.. :) var bare surt vær, så folke va ikke så lenge.. va vel nån stygge blikk da æ kom me 740 å stillte mæ lamme A4, S6 og A6..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det se ut til at noen kommer på treff på torsdag? :) står i det minste tørt og delvis varmt.. skal komme en tur å vise fram en hel audi.. ;) i motsetning til den halve audien jeg hadde før.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp:)

høres låvanes ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok ;)

VI ER NÅ BEGYNT Å TREFFES I PARKERINGSTUNNELEN I HALL 3 FOLKENS! Les mer her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å stå i HALL2? 3'ern er jo under konstruksjon..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å stå i HALL2? 3'ern er jo under konstruksjon..

Hall 2 er jo bedre enn ingenting.. :) kommer oss ikke inn med bilene i hall 3 så.. :P eller kansje di som har terrengbil.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tangte HALL 2 permanent denne sesongen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på jobb i den tiden :(

du er jo alltid på jobb da det er treff.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å komme med et forslag, så ville jeg høre hva dere mener..

Hva med en tur ut å spise, som peppes, jonas eller dolly? Må vel være noe vi kan feire? :) ei helg eller en kveld en del folk kan være med? Eller ta det over nyttår da kansje nye medlemmer er med i klubben? eller feire at det snart er vinter og snø for di som venter på snøen? :)

Hadde veldig løst å gjøre noe, mest for å bli bedre kjent med folk. jeg er jo ikke fersk i klubben.. har jo vært her et par mnd, men er enda mange jeg ikke har peiling på hvem er.. ønske nye medlemmer velkommen i klubben:)

Hva mener dere? :)

Svar postes i denne tråden da alle kan få med seg hva som skjer.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.