#926 Skrevet Januar 9, 2009 Fordi du sku egentlig være i kalde finnmark vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#927 Skrevet Januar 9, 2009 ;P IM BACK ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#928 Skrevet Januar 22, 2009 Husk at det er møte ikveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#929 Skrevet Januar 22, 2009 sjokkeranes nyhet at æ e på jobb i kveld.. kan se om æ får sendt brodern innom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#930 Skrevet Januar 22, 2009 Jeg kommer i volvo..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#931 Skrevet Januar 22, 2009 Jeg kommer innom en snartur mellom 20-21 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#932 Skrevet Januar 22, 2009 Faen jeg glemte helt av det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#933 Skrevet Januar 22, 2009 Faen jeg glemte helt av det! Sjoookk!! Du e jo heeelt Womanized 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#934 Skrevet Januar 23, 2009 Womanizer, womanizer that's what you are, womanizer, womanizer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#935 Skrevet Januar 30, 2009 nope, jeg var ikke lamme dama engang. Bare rett å slett glemte av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#936 Skrevet Februar 2, 2009 ho ho, viktig å gjøre ting me tøtta så man får lov til andre ting ved en seinere anledning:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#937 Skrevet Februar 5, 2009 Mange som kommer ikveld? Hadde helt glemt dette av, men så sang en liten fugl mæ det i øret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#938 Skrevet Februar 5, 2009 oj, har glømt d av.. så orke ikke å stresse no me å komme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#939 Skrevet Februar 5, 2009 4 oppmøtte i dag. Jørgen G, Kim, Martin og jeg. Syns folk det hadde vært en ide å flyttet møte inn i bowlinghallen anna hver gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#940 Skrevet Februar 5, 2009 hehe, jeg er i Honningsvåg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#941 Skrevet Februar 6, 2009 4 oppmøtte i dag. Jørgen G, Kim, Martin og jeg. Syns folk det hadde vært en ide å flyttet møte inn i bowlinghallen anna hver gang? Kanskje det kommer flere til neste Torsdag... Står vel annonsert at det e Torsdager i ODDETALLSukene møtene e... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#942 Skrevet Februar 6, 2009 Da lurte jørgen meg til å møte opp i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#943 Skrevet Februar 7, 2009 Får ta et grep i nakkeskinnet å møte opp på torsdagen. SLØVSKAP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#944 Skrevet Februar 7, 2009 Kunne vært morro å møttes på bowlinghallen ja, men hvordan er det med plass der inne på Torsdagene? Er det ikke noe bowlingserie som går over Torsdagskveldene hele vinteren...? Kanskje det kommer flere til neste Torsdag... Står vel annonsert at det e Torsdager i ODDETALLSukene møtene e... I tråden med oversikt over datoene over når det er treff står det 5. Januar - Hall 3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#945 Skrevet Februar 9, 2009 Torsdags serien (bobbo serien) går da. så da er det vel ikke plass der. så da er det om det eventuelt er noen andre plasser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#946 Skrevet Februar 9, 2009 Det er møte førstkommende torsdag kl 2000!! altså om 2 dager:) Håper så mange som mulig kan komme da dette er siste møte før vintertreffet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#947 Skrevet Februar 10, 2009 Det er møte førstkommende torsdag kl 2000!! altså om 2 dager:) Håper så mange som mulig kan komme da dette er siste møte før vintertreffet! Faen at jeg er på jobb da.. er ferdig rundt kl.22, så vis noen enda er der da, så er det mulig jeg stikker innom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#948 Skrevet Februar 12, 2009 hælvete æ sovna av på sofaen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#949 Skrevet Februar 26, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=61363 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#950 Skrevet Mars 10, 2009 Møte på Torsdag, tenkte jeg skulle si ifra itdlig, så flest mulig kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...