#1076 Skrevet August 19, 2010 jeg har trening, så jeg kommer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1077 Skrevet November 24, 2010 Vi kjører et lite avslutningstreff før julen setter inn for fullt! 2. Desember kl 2000 møtes vi utfor Møller bruktbilavdelingen!! Be there! ----Trykk "Takk" om du kommer!---- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1078 Skrevet Desember 1, 2010 om dere tar i mot en eks nordlænnig så kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1079 Skrevet Desember 1, 2010 nordlænnig er nordlænning Men hva med å flytte det inn i parkeringsanlegget på jekta med tanke på det fine været som er nå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1080 Skrevet Desember 1, 2010 nordlænnig er nordlænning Men hva med å flytte det inn i parkeringsanlegget på jekta med tanke på det fine været som er nå ? Vi møtes først oppe på Møller slik at ingen drar feil, så kjører vi enten til jekta eller parkeringstunnelen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...