#1 Skrevet August 21, 2006 Nordmøre gatebilklubb ska væl ha høsttreffet sitt på Lånke først på september,da må vi væl samle troppan å still mannsterkt folks: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2006 Fint om du husker å skrive i tittelfeltet hva tråden din omhandler. Hilsen moderator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2006 Fornøyd no? Hehe: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2006 Jeg tenkte kanskje jeg skulle ta en tur ja. Kanskje vi stiller litt flere også, så vi kan stille ut på lånke sammen..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2006 Nordmøre gatebilklubb ska væl ha høsttreffet sitt på Lånke først på september,da må vi væl samle troppan å still mannsterkt folks: bråk : Er det det treffet som reklameres om på radio1 eller? Det er i så fall 3. sept. og det er søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2006 Innbille mæ at det e rundt 9 sept. om itj æ huske feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2006 Den 3sept. er det 1840 som arrangerer treff på Lånke. NGK arrangerer den 9. Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2006 Den 3sept. er det 1840 som arrangerer treff på Lånke. NGK arrangerer den 9. Morten Ka som sher unnder et 1840 arrangemang da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 1, 2006 er det noen som har tengt seg på dette 1840 "treffet" da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 1, 2006 Og den 2. september er det Volvotreff på lånke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 1, 2006 er det noen som har tengt seg på dette 1840 "treffet" da? Jeg drar vel innom en tur tenker jeg, kommer an på været. Orker ikke å dra om det striregner.. Er for tiden nordpå, hvordan er været i Trøndelag for tida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 1, 2006 Jeg drar vel innom en tur tenker jeg, kommer an på været. Orker ikke å dra om det striregner.. Er for tiden nordpå, hvordan er været i Trøndelag for tida? været... detvarierer fra 20`cog sol ---> overskyet,regn og 13`c.. vår vær.... : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 3, 2006 Nydeli vær på Lånke i dag ja.. Regna rimeli mye... Glatt på banen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 3, 2006 Var det noe å se på da? Jeg droppa det, gadd ikke kjøre 4 mil i regnvær. Tar det neste helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 3, 2006 Var det noe å se på da? Jeg droppa det, gadd ikke kjøre 4 mil i regnvær. Tar det neste helg. Næsj.. Litt kjøring var det da.. Men lite VAG.. Men det var da greit nok.. Hadde nok blitt bedre med govær men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 4, 2006 Ska innover med Bobla ihvertfall, så håper jeg Transporter'n e ferdig på værste i god tid før helga, så vi får spent på 20 tommera, det går ikke uten kamp ser æ for mæ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 4, 2006 Drar til Spania på Fredagen, hadde det ikke vært for det hadde nok NGK sitt treff vært obligatorisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 4, 2006 Drar til Spania på Fredagen, hadde det ikke vært for det hadde nok NGK sitt treff vært obligatorisk Noen som har det du.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...