#1 Skrevet August 21, 2006 Vel, det hele startet med at Troms lokallag ble invitert til Finnmark lokallag på treff. OG som de kjøreglade guttene vi er, takket vi selvfølgelig ja! Her kommer bildene samt litt tekst. Her starter gutta på vekta i Tromsdalen, hvor vi ventet på de forsinkede, også kalt meg. Første stopp, litt usikker på hvor det var. Gjengen stilte seg opp på rekke her, som alle andre plasser vi stoppet. Først, ledebilen til Mads Remi Bobla til Jørgen og A4'a til Vegard Dette bildet er tatt når vi med minst motor og lavest klaring under bakken stopper for å sjekke at alt fungerer som det skal. Skal sies at resten av kolonna var langt fremfor. Her er vi akkurat innlosjert på hyttene vi skal bo på. Som vi ser, hadde noen gjort en god jobb med å polere Audi 200'a Vi starta nesten med en gang å drikke. Rett etter at dette bildet ble tatt startet "unggutta" og konsumere alkohol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2006 Her er vi på treffet, vi vurderte nesten å ta maxi taxi, da noen hadde meget høy promille. Men, her er bildene fra treffet. En Audi RS2 som ikke var med på treffet. så ut som den var inne til rep eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2006 Jan Henrik i sin strøkne Audi 200 vant "Dommernes valg, beste Audi" Jørgen i sin New Beetle vant "Dommernes valg, beste VW" Magnus i sin Passat vant "People's choice, beste VW" Forresten, fint bilde Magnus Ken Arne i sin A4 vant "People's choice beste Audi" Vi ble servert pølser og cola, helt gratis.Takker, det smakte godt gutter! Og her er de som gjore det mulig. Vist jeg husker rett, er navnene fra venstre, Magnus, Jonny og Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2006 Vi startet med en liten kolonne etter treffet, gjennom Alta sentrum. Selvfølgelig måtte vi line up. Videre kolonnekjøring. Ny line up. Ken Arne syntes line upen var så dårlig at han parkerte like så greit fremfor alle. Etter kolonne kjøringa dro vi på Kronstad camping, hvor jeg tok noen bilder av en Audi Cab. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2006 Etter å ha vært på Kronstad camping, hvor Tromsø gutta bodde. Dro vi på Vica Hotell og spiste og hadde premie utdeling, desverre hadde ikke jeg med meg camera på Vica, så har ingen bilder derifra. Men etterpå dro vi tilbake til campingplassen for å konsumere store mengder alkohol. Men, først noen bilder av den råfete passaten til Magnus Her er vi da i god gang med konsumeringen av alkohol. Ken Arne og Vegard begynte å leke sloss. Idar begynte å klatre i trær. Det var de bildene jeg rakk å ta av fyllakula før vi dro videre ut på byen. Her er ihvertfall fra dagen derpå, Vegard ser ut som han er i god form, mens Jan Henrik ser en smule dårligere ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2006 Her er noen bilder fra hjemturen. Vi hadde avtalt med Magnus at vi skulle ringe han før vi startet å kjøre, så vi kunne ta noen bilder sammen. Magnus møtte oss som avtalt og vi dro på en liten avstikker og tok noen bilder og tok hadet. Vegard sin S2, som forøvrig er til salgs. De to Tromsøbilene som vant. Jan Henrik viser stolt frem premien sin. Lite stopp for peiling av olje og påfylling av drivstoff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2006 Vi hadde bestemt oss lenge før turen TIL Alta startet at vi skulle stoppe på Gildetun på tilbaketuren for å få i oss no mat. Her står undertegnende sin Lupo og Audun sin a3 utfor Gildetun. Olav, Jørgen og Audun poserer for "foto albumet" Ble fint bilde da gutter. Her venter vi delvis på maten, mens noen har fått. Audun sin A3 utenfor Gildetun Mads Remi sin A6 utenfor Gildetun. Jørgen som stolt poserer med premien for "Årets VW 2006" Et lite stopp før vi kjørte videre igjen, når vi var kommet et stykke på vei. De tre etterdulterne, med minst motor, minst klaring osv osv:P Ja, dette var alle bildene jeg hadde på lager, kan hende det kommer noen fler ettersom jeg orker å redigere noe mer. Men inntil videre får dere klare dere med dette. Vil forresten bare si at det var en kjempetur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2006 Skikkelig bra bilder! Hvor mange biler ble dere totalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 21, 2006 Trur vi var rundt 20.. Var 7 biler som kjørte fra Tromsø, og 11 personer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 21, 2006 Kjempegreier. Jeg kan jo også poste bildene som ble tatt med mitt kamera. Ble et par stykker der å. Synd jeg ikke hadde fri til søndag, skulle gjerne blitt kjent med alle sammen. Får ta det igjen en annen gang. Hilsen Tom Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 21, 2006 Mye flotte biler dere har der "oppe": rock : Flott å se litt bilder den kanten også... Fine bilder også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 21, 2006 Her er et par bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 21, 2006 noen til........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 21, 2006 Et par til igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 21, 2006 Flotte bilder Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 21, 2006 Nok et par til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 21, 2006 noen bilder til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 21, 2006 Nok et par bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 21, 2006 Har enda fler på lur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 21, 2006 Flere bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 21, 2006 Ikke så mange igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 21, 2006 Et par ekstra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 21, 2006 Og de to siste bildene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 21, 2006 Poster de samme inleggene som under lokallagsdelen til Troms her. Legger ut bilder fra turen opp og ned her.. Presterte å legge igjen kameraet på hytta på lørdag, så fra treffet har jeg desverre ingen bilder. På tur ut fra vekta i Tromsdalen Noen blir frakjørt i tofelten mot Nordkjosbotn S2, A6, Lupo, New Beetle, A4 og en usynlig A3 på rekke og rad Vegard måtte, som alle andre, tanke drivstoff De glade guttene i røykmaskinen Burgersjappa med ymse service kan skimtes i bakgrunnen. Bak denne igjen var det en blå container Beetle på jakt Finn 1 feil (svaret leses baklengs: kyør negni) Ikke alle tolererer å bli jaktet på Og noen må bite i det sure eplet, og bare gi slipp på byttet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 21, 2006 A3en drar ifra Og plasserer seg der den mener den hører hjemme Men "kvakk-kvakken" med de stilige baklysene er plutselig foran pånytt Ble etterhvert mørkere ute, og gruppa tar en liten stopp Noen startet øldrikkinga tidligere enn andre Lupo med lettere skalpert girkasse, etter noen stygge humper Plutselig var vi på tur nedover igjen, og treffets fineste Audi viser seg fram i sola på Gildetun Jan-Henrik prøver å skape symmetri, med å fjerne den siste ventilhetta som ikke ble stjelt Så sint, så sint Flere som koser seg i sola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...