Anbefalte innlegg

Nylig blitt V-A-G eier etter mange år med Volvo 240 :P

Jeg har planer for bilen, men vil også at bilen skal være enn blikkfanger.. så vil ha syns punkter.

 

Har gjort noen små endringer da, som...

Montert 80mm FK Automotive senkefjærer, 17" Alessio felger, fjernet lister på dører.

 

Skal montere på Cobra Sportsdemper (Justerbare), Bonrath Senkeskåler, Bonrath Monovisker, 90 fanger foran med GTi leppe og Uni.Corner-Splits, 90 fanger bak med Reiger Hekkdiffuss, m3 skjørt (Smale typen.), Tone Alle rutene, Montere 88mod+ dører, Helhvite baklykter, Hvite blinklys skjermer og i fanger, Angeleyes lykter, Singel grill (emblemfri), Lakkere bilen i Hvit Perlemor, Lakkere felgene Rally Hvite.. Kan dette bli fett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2

 

hold deg unna corner-splits og hekkdiffusorer og sideskjørt! kan ikke bli pent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVIT HVIT HVIT:tilber: : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må dere være litt snille; Er jo første posten.

 

Faktum er at det er mange medlemmer i original-politiet her inne, men hver sin smak sier når jeg.

 

Hvit er jo spenstig syns jeg. Kan nok bli fett det ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det DU har lyst på og det DU synes blir kult er nettopp det som blir bra og tøft på bilen din! Jeg sier kjør på med det du har lyst til å gjøre med din egen bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nylig blitt V-A-G eier etter mange år med Volvo 240 :P

Jeg har planer for bilen, men vil også at bilen skal være enn blikkfanger.. så vil ha syns punkter.

 

Har gjort noen små endringer da, som...

Montert 80mm FK Automotive senkefjærer, 17" Alessio felger, fjernet lister på dører.

 

Skal montere på Cobra Sportsdemper (Justerbare), Bonrath Senkeskåler, Bonrath Monovisker, 90 fanger foran med GTi leppe og Uni.Corner-Splits, 90 fanger bak med Reiger Hekkdiffuss, m3 skjørt (Smale typen.), Tone Alle rutene, Montere 88mod+ dører, Helhvite baklykter, Hvite blinklys skjermer og i fanger, Angeleyes lykter, Singel grill (emblemfri), Lakkere bilen i Hvit Perlemor, Lakkere felgene Rally Hvite.. Kan dette bli fett?

 

 

Du bor i Bodø ja? Like ved Best Pris Fliser elns?

 

Du gjør absolutt som du vil når det gjelder bil, men jeg anbefaler deg å sjekke ut litt hvordan andre har gjort før du bestemmer deg. Er så mange som har holdt på med Golf at det er 100% sikkert at du finner inspirasjon til dine planer:)

 

Her har du et greit utvalg av hvite Golf2, noen av disse kan kanskje inspirere deg litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å gjøre slik som du sjølv vil :D Det er tross alt DIN bil å det er DITT valg korssen du vil at den ska sjå ut. Eg trur det blir fett :D lykke til videre !

 

Mvh Joakim Kjærstad

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ærlig talt.......greit nok at noen ikke liker noen av styling-valga trådstarter har valgt. Men det er tross alt HANS bil og det er HAN som skal kjøre rundt i den. Synes det hadde blitt kjedelig på veiene hvis alle skulle kjøre med samme stylinga og felger osv......Men du stikker ut nesen din litt når du spør om hva folk syns ;) det bør du vite! Hurra for mangfoldet sier jeg bare : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, han spurte, jeg svarte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg spurte.. Og var ute etter kanskje saker jeg kan gjøre bedre og råere, og tips \triks. Ja, jeg bor i Bodø ved Best pris fliser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bilen vært strøken og 100% original.. Hadde jeg forstått Original Politiet, men dem bør forstå at når en skriver om masse styling, store felger osv osv.. Så er det et godt tegn på at "Originalen" er skrinlagt for lengst, så kommentarene deres er godt bortkastet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går med fremgangen her?:)

 

Så du hadde fått deg emblemfri to-lyktersgrill, ser bra ut: ja :

 

Sleng ut noen bilder av bilen så resten av forumet får se;)

 

Hvis du ikke har tilgang på digitalkamera så er det bare å sende meg en pm så kan jeg ta bilder for deg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bilen vært strøken og 100% original.. Hadde jeg forstått Original Politiet, men dem bør forstå at når en skriver om masse styling, store felger osv osv.. Så er det et godt tegn på at "Originalen" er skrinlagt for lengst, så kommentarene deres er godt bortkastet!

 

Kan ikke se at noen har nevnt noe som helst om originalutseende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.