#1 Skrevet August 22, 2006 Sist fredag var jeg og fruen på kino. Da vi skulle dra hjem senere samme kveld satte jeg meg bak rattet og startet. Et helvetes leven følges av en rytmisk piskelyd... "Generator Verkstatt" lyser displayet i mot meg... Nei!!! Stopp motoren for helv... NAF var hjelpsomme og fraktet en betuttet bileier, frue gravid i 8.mnd og Passaten til Møller Bil. Dommen kom to dager senere... Viftereima har gått til helv..., dynamoen like så. Muligens er også tannreima skadet! Møller ringer når den er ferdig. Blah... kanskje like godt at vi holdt oss hjemme i sommer og sparte opp litt kapital. Regner fort med dette blir 5-sifret... 120000km-service ble bestilt for lenge siden og står for døra. Men det er jo ikke før i neste uke så... Er kanskje ikke noen erfaren mekaniker, men noen ulyder fra motorrommet har jeg ikke hørt i forkant av dette, kors på halsen. To dager før dette var jeg faktisk oppi motorrommet og fylte på spylervæske. Kjapp inspeksjon av viftereima som vanlig. Nøye er jeg også.. Kan slikt skje så fort da? Noen som har litt arv å avse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2006 På jobben var eg nettop borti at foringene som den hydrauliske strammeren er festa med var slitt, som resulterte i at løperhjulet hadde tatt borti strammeren slik at den blei slitt og deretter reima slitt. 1,9 TDI Og på ein 3,5 Tdi var eg borti at bolten til det eine løperhjulet var knekt og både reim og hjul var ganske så øydelagd. Men har ikkje vert borti at dynamo eller tannreim har tatt skade av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2006 5000kr? tror nok det iallefall kommer opp i den summen.. er vel svindyre dynamoene du får på vag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...