Anbefalte innlegg

Hei er det er noen i gjøvik området som har vag-com og kunne hjulpet meg og fått tatt en diagnose test på bilen min?? betaler gjerne en litt for det!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Geir Olav Nilsen.. Han som gikk i paralell klassa vårs på grunnkurs..

Tlf: 94881617

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei er det er noen i gjøvik området som har vag-com og kunne hjulpet meg og fått tatt en diagnose test på bilen min?? betaler gjerne en litt for det!:)

 

 

Har jeg;) .....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg;) .....

 

Ok!:) hadde du giddet og tatt en diagnose på bilen min? den slutter plutselig og lade trykk på gasspådrag noen ganger!virker neten som den slår over i nødmodus ell noe så hadde vært greit og se om det ligger noen feilkoder inne!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok!:) hadde du giddet og tatt en diagnose på bilen min? den slutter plutselig og lade trykk på gasspådrag noen ganger!virker neten som den slår over i nødmodus ell noe så hadde vært greit og se om det ligger noen feilkoder inne!:)

 

Jepp kan ordne det.

Uff høres akkurat ut som min bil: mad : ....samme problem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er supert!: rock : Er din sånn og!hm.. noe dritt det der!: mad : har prøvd og bytte Lmm og N75 ventil og jeg men er ingen forskjell!: bh :lurer fælt på hva det er! Hadde du giddet og sende meg mob nr. ditt ell noe til meg på PM så kunne jeg ringt deg og avtalt noe mer!?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.