#1 Skrevet August 22, 2006 Hei er det er noen i gjøvik området som har vag-com og kunne hjulpet meg og fått tatt en diagnose test på bilen min?? betaler gjerne en litt for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2006 Hør med Geir Olav Nilsen.. Han som gikk i paralell klassa vårs på grunnkurs.. Tlf: 94881617 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2006 Hei er det er noen i gjøvik området som har vag-com og kunne hjulpet meg og fått tatt en diagnose test på bilen min?? betaler gjerne en litt for det! Har jeg;) ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2006 Har jeg;) ..... Ok! hadde du giddet og tatt en diagnose på bilen min? den slutter plutselig og lade trykk på gasspådrag noen ganger!virker neten som den slår over i nødmodus ell noe så hadde vært greit og se om det ligger noen feilkoder inne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2006 Ok! hadde du giddet og tatt en diagnose på bilen min? den slutter plutselig og lade trykk på gasspådrag noen ganger!virker neten som den slår over i nødmodus ell noe så hadde vært greit og se om det ligger noen feilkoder inne! Jepp kan ordne det. Uff høres akkurat ut som min bil: mad : ....samme problem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2006 Det er supert! Er din sånn og!hm.. noe dritt det der! har prøvd og bytte Lmm og N75 ventil og jeg men er ingen forskjell!: bh :lurer fælt på hva det er! Hadde du giddet og sende meg mob nr. ditt ell noe til meg på PM så kunne jeg ringt deg og avtalt noe mer!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...