#1 Skrevet August 22, 2006 Spesielt interessert i skjemaet som omhandler Luftmengde måleren. Da det skjemaet som jeg har (Corrado VR6) selvfølgelig ikke stemmer helt i forhold til min bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2006 Spesielt interessert i skjemaet som omhandler Luftmengde måleren. Da det skjemaet som jeg har (Corrado VR6) selvfølgelig ikke stemmer helt i forhold til min bil... Model, motorkode? jeg har noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2006 feil på ledningsnettet til den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2006 Bilen er en 91 passat VR6, Motorkode AAA. Har lurt litt på om noen ledninger kan være dårlige, men kom et stykke videre i går, får ikke lenger feil i VAG-COM, og bilen er noe bedre en den var, men ikke helt, den ligger fortsatt å "nøkker" litt når man har jevnt turtall, går helt fint så lenge man har akselerasjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2006 Tenkte jeg skulle poste tilbake her, fant i grunn flere feil her, for aa faa vekk feilene i vag-com saa fant jeg noen ledninger paa evap-canister som var kutt i og dermed laa til jord, den ene av disse har direkte kobling til LMM, naar dette var fikset fikk jeg ikke noen feilkoder igjen, men bilen gikk fortsatt "noekkete", dette viste seg aa vaere pga fordelerlokk/rotor (noe som var noksaa nytt paa bilen), men skruen til rotor hadde gjenget seg ut og sansynligvis gjort sitt til at rotor ikke sto helt i spor, og det ble en del kobber-stoev inne i fordelerlokk. Problem solved.... Sorry ikke norsk tegnsett paa denne pc akkurat naa saa blir litt eng/norsk skriving... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...