#1 Skrevet August 22, 2006 Kjøpte noen felger brukt, disse er da litt slitt da de har stått på en Golf fra 1981. Noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan prøve å få de tilbake i nokså god stand? Tenker å ha de som vinterfelger! Dette er felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2006 eneste jeg MÅ si er at dette kommer til å bli fett på lupoen!!! ellers er det mange tråder om felg-renovering på forumet.. bare søk litt så finner du!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2006 Spørsmålet er jo hvorvidt der er lurt å polere felger du skal bruke til vinterfelger. De blir nok stygge igjen med en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2006 De felga blir drit rå polerte, men da må du kjøre med de på sommeren. Polerte felger duger ikke på vinteren. De blir stygge etter en dag pga. salt osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2006 Kjøpte noen felger brukt, disse er da litt slitt da de har stått på en Golf fra 1981. Noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan prøve å få de tilbake i nokså god stand? Tenker å ha de som vinterfelger! Jeg ville ha sendt de bort på sandblåsing og pulverlakkering hvis det skal være vinterfelger. Koster 300-500 pr. felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2006 Spørsmålet er bare hvem i Troms jeg kan få til å sandblåse og pulverlakkere de. Har litt lyst å bruke disse som sommerfelger, problemet er bare at jeg synes de er for smale, de er bare 5,5" brei. Hva koster det å bredde slike felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2006 Spørsmålet er bare hvem i Troms jeg kan få til å sandblåse og pulverlakkere de. Har litt lyst å bruke disse som sommerfelger, problemet er bare at jeg synes de er for smale, de er bare 5,5" brei. Hva koster det å bredde slike felger? Arild Dyrkorn bredda noen felger hos en kar i sverige for en stund siden. Husker ikke navn eller noe sånt, men send mr.dyrkorn en pm så kan han sikkert svare deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2006 Hva koster det å bredde slike felger? ca 5.000,- SEK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2006 Da forblir de vinterfelger inntil videre:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 19, 2007 Bumper denne med et nytt spm om polering av felger. Driver nå og polerer felgene mine men er allerede litt lei:o Har brukt malingsfjerner for å få av lakken og det meste av lakken gikk av, MEN lurer da på om det er noen slags pusse skive som jeg kan kjøpe for og pusse vekk resten av lakken. Sitter ganske godt og tar lang tid og fjerne lakken særlig i kriker og kroker. Alle tips om polering mottas med takk;) Har kjøpt et sett med poleringsrondeller fra Gasolin, men må jo fjerne lakken før jeg kan sette igang med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 19, 2007 nylon rondell fra biltema.. koster 29,90 er det vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 19, 2007 nylon rondell fra biltema.. koster 29,90 er det vel Disse fungerer utmerket, men har vel blåst av en good del penger på disse per felg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 20, 2007 Anders Moen;686751]nylon rondell fra biltema.. koster 29,90 er det vel Bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 22, 2007 Og da var nylon rondell kjøpt inn. og en felg nesten fri for lakk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 23, 2007 Og da var nylon rondell kjøpt inn. og en felg nesten fri for lakk;) Martin, du har PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 6, 2007 Fikk en link til en side av en på vortex forumet, her har de det du trenger for polering.... http://www.eastwoodco.com/jump.jsp?itemType=CATEGORY&itemID=432 Ellers har også gasolin.no mye rondeller+++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 6, 2007 Gasolin er også forhandler for Eastwood sine produkter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...