#1 Skrevet August 23, 2006 Hei! Har letet litt rundt på forumet nå,lager derfor ny post. Har flere s4 (Aan) motorer på handen.Men hva er forskjell fra ABY? Mye ekstra arbeid å plassere en AAN i en audi 80? ABY er jo helt tilpasset der.Må jeg evt. bygge i en 100 for å lette arbeidet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2006 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2006 3b og aby er tilnærmet lik, litt forskjell på innsug og toppdeksel. 3b har fordeler og aby 5 coiler. Aan har annet innsug og bunnpanne men ellers lik aby. Når det gjelder dynamo og servopumpe er jeg ikke sikker. Og tidlige modeller av aan har kamføler i fordeler uttaket bak på toppen. Mener de gikk vekk fra dette når aby kom i 92, da har begge motorene kamføler i toppen under kamdrevet. Rett meg om jeg tar feil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2006 motor fester,er de lik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2006 motor fester,er de lik? Burde være det siden blokka på 3B,ABY og AAN er like. Men regner med du må bruke de gamle du har i 80en Har satt i en 3B i en Coupe og der måtte vi bruke de som var til bilen. Ellers var det bolt on. Er litt opp og ned åssen det er med svinghjul har jeg lest. Noen skal ha enkeltmasse men andre må ha dobbeltmasse. Bruk søkkanppen så finner du masse info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...