#1 Skrevet August 23, 2006 Er det noen som vet om firma eller privatpersoner som trekker seter og evt. tak og dører i møre og romsdal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2006 Det lurer jeg også på, bare at jeg skal trekke i stoff! Noen som hvet om en dyktig "svart" mann? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2006 gulesider.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2006 Faktisk vet jeg om en.. om han er dyktig vet ikke jeg men utdanna møbel trekker da. Skal høre med han jeg kjenner som igjen kjenner han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2006 Kristiansund Møbeltapetsering har "spesialisert" seg innen opptrekking av bil. De får også fikset brodert logo i f.eks. nakkestøtter eller seter om ønskelig. Er bare å ringe 71582120 eller 92686083 Eller send PM til Stig Maridal her på forumet http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=46135 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2006 Kristiansund Møbeltapetsering har "spesialisert" seg innen opptrekking av bil.De får også fikset brodert logo i f.eks. nakkestøtter eller seter om ønskelig. Er bare å ringe 71582120 eller 92686083 Eller send PM til Stig Maridal her på forumet http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=46135 Flott.. Å gratulerer med ditt første innlegg Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2006 Kona til en kamerat jobba som møbel-tapetserer,har tatt på seg litt arbeid uten moms før. Men kan høre med ho......men må gjøres på kveldstid så det kan gjerne ta litt tid men du slipper moms å slikt tull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2006 Kona til en kamerat jobba som møbel-tapetserer,har tatt på seg litt arbeid uten moms før. Men kan høre med ho......men må gjøres på kveldstid så det kan gjerne ta litt tid men du slipper moms å slikt tull Kona til æn kæmmerat?? Samma katid han/ho gjør det bare det blir gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 24, 2006 Kona til æn kæmmerat?? Samma katid han/ho gjør det bare det blir gjort Hehe ja men bare så han e klar over at det ikke blir gjort på en dag liksom Begrensa liksom når man må gjør slikt arbeid etter arbeidstid da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 24, 2006 Hehe ja men bare så han e klar over at det ikke blir gjort på en dag liksom Begrensa liksom når man må gjør slikt arbeid etter arbeidstid da Ja, uansett! Hør ka ho skal ha for å trekke opp baksete mitt da, med rygg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 24, 2006 Ja, uansett! Hør ka ho skal ha for å trekke opp baksete mitt da, med rygg! Rosa skai med grønn metallic pinstriping det da regna e med ?? Hehe kan høre med ho e.....sende dei ei melding etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...