#1 Skrevet Mai 19, 2004 http://www.funksoulkitty.org/tat/tat.html DA er man fantast... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2004 Damn!! Du bør nok tenke deg godt om før du gjør noe slikt. Får meg til å tenke på en jeg var i Kosovo sammen med, som hadde tatovert merket til Telemarksbataljonen på skulderen. :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2004 Opprinnelig postet av Geir M Danielsen Damn!! Du bør nok tenke deg godt om før du gjør noe slikt. Får meg til å tenke på en jeg var i Kosovo sammen med, som hadde tatovert merket til Telemarksbataljonen på skulderen. :rolleyes: Er jo generelt jævlig smart å tattovere seg med militære tjenestemerker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2004 Ja ikke sant.. lest for mye Billy kanskje om du gjør slikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2004 wow.. men er det en gutt eller jente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2004 Opprinnelig postet av Mattis Wang wow.. men er det en gutt eller jente? Hvis jeg lurer på slikt er jeg automatisk ikke interresert lengere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2004 Opprinnelig postet av Geir M Danielsen Hvis jeg lurer på slikt er jeg automatisk ikke interresert lengere Hvis man lukker øynene og tenker på noe godt, så spiller det ikke så stor rolle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...