#1 Skrevet August 23, 2006 hvor kan jeg få kjøpt baklykter til en passat 03 mod?? er der noen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2006 møller, nbs, ebay det var da noen tips ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2006 hvor kan jeg få kjøpt baklykter til en passat 03 mod??er der noen som kan hjelpe meg? mener og tror at nye baklykter på passat orginalt fra møller ikke er så fryktlig dyre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2006 jeg tengte at siden jeg skal bytte di så kunne jeg sett på noen andre enn di orginale,, noen som vet om noen tøffe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2006 jeg syns disse er ganske tøffe, tror du får tak i de hos http://www.quality-autoimport.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2006 eller disse, de får du hos NBS:) alle lyktene får du i sort utgave og., led lyktene tror jeg faktisk du får i rød også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2006 Hei Esben, nye org. lykter hos Møller er ikke så dyre.. Husker ikke helt i farta, men mener rundt 11-1200,- pr.stk. Eventuelt kan du sette på W8 Baklykter, som har en chromelist i nedkant. Mener de kosta ca. 1800,- kr hos Møller. Dem har jeg montert på min Passat 3BG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...