#1 Skrevet August 24, 2006 Dette såg rått ut, grom lyd! http://videos.streetfire.net/recentvideos/1/e969fdcb-e95e-4d5d-981f-982500fffd84.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2006 Den så bra ut den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2006 Trenger folket denne modelen? Hvorfor ikke kjøpe seg en ny 911 eller Aston Martin? Og Gallardo er jo ganske lik, sikkert bare bedre... Bortkastet bil model, som bare er show off av at Audi ska vise verden at de kan lage superbil. Noe de sikkert kan, og noe jeg ikke betviler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2006 ser ut som en mini-veyron 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2006 Hvorfor ikke? syntes det er bra Audi henger seg på kampen om superbiler jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2006 Vet ikke helt hva jeg synes om all den svarte plasten:S Men virker grom, likte lyden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2006 Lakkere helt ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2006 LAkkere helt ned Now we are talking:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...