Hva er rimelig pris for å bytte bremser bak (Passat -96)

Anbefalte innlegg

Hva er rimelig pris for å bytte bremser bak (skiver og klosser) på en passat -96.

Fikk ikke løs 2 unbrakoer på hver side som satt som f. Måtte gi meg grunnet egen jobb/tidspress, og fikk en mekonomenbutikk til å ta det. Jeg holdt skiver og klosser selv.

De forlangte 3700,- for jobben..............

Synes det var drøyt, men ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skiver og klosser hadde du selv og de skulle ha 3700kr!? dæven døtte.. var dyrt som F.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var drøyt ja, hva var timeprisen? Bruker jo ikke en hel arbeids dag på det der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper mekonomen tar 750.- timen..

Fikk tatt en drivaksel mansjett på 1 time, men da sa jeg ifra hvordan jeg ville ha det gjort, de skulle løsne øvre bærearmer, noe som hadde tatt endel timer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var dyrt ja.

Når vi takserer biler med dårlige skiver/klosser bak, så regner vi 1 time per side hvis det ikke er noe spesielt med bremsene.

Da har vi som regel god tid når vi skal skifte de.

Hør på Møller hvor mye de skal ha og vis det skiller mye så gå å klag.

Det er ofte det blir dyrere å reparere på ikke merkeverksteder enn på merkeverksteder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.