Anbefalte innlegg

hva er EPC lampa ? den lyser i en golf 4 1,4 liter 75hk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står for Electric Power Control og har noe med Elektrisk gass(pedal) å gjøre.

Men hvorfor den lyser må jo da være pga en feil. Les av meg Vag-com for å finne ut av det. Men lyser den hele tiden når bilen er i gang o.l.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

70% sikker på at det er gasspjeldet på motoren som er skittent av sot og olje fra oljeåndinga på motoren. Skru av luftfilterboksen slik at du kommer til å får renset/tørket ren gasspjeldet. Mulig du må nulle feilkoder etterpå også..

Mitt forslag. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket feilkoder, og der kom det omm bremsepedal bryter/sensor dårlig kontakt av og til.. kan det vare den som gjør det?

slettet kodene og kom ikke tilbake med motoren i gang etter på iallefall.. ser det litt an kommern så kommern..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke om den er slik at man ikke får gitt gass samtidig som man bremser på den typen motor, men om den er det kan det nok være at bryteren får epc lampa til å lyse ja. Elektronikken der "henger" sammen mener jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.