Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet hvor mange cm "streamer" det er lov til å ha frontruta? (sotnings stripe øverst på frontruten altså):P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

All tape o.l. er forbudt på vindu foran B stolpe..

Mange myter om dette ang cm, % soting osv, men det er bare tull alt sammen.. ALL bruk av fremmedlegemer som "hemmer" utsyn er forbudt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelte biler har jo orginal soting øverst på ruta, har sett et markerings merke der hvor det er mørkere på ruta mi, skulle tro det var lov å legge film sålenge jeg ikke går lengre ned enn det merket?? (ikke det at jeg kunne tenkt meg å finne på noe sånt..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelte biler har jo orginal soting øverst på ruta, har sett et markerings merke der hvor det er mørkere på ruta mi, skulle tro det var lov å legge film sålenge jeg ikke går lengre ned enn det merket?? (ikke det at jeg kunne tenkt meg å finne på noe sånt..)

feil... det sies slik du sier, men det er om det er orginalt i ruta, bare en markering for at toningen i ruta er innenfor kravene.. altså du får fortsatt ikke lov å legge film/streamer oppå dette.

det blir tatt hånd om i forskriftene om at ALL påklistrete elementer er forbudt foran B stolpen. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Streamer.jpg

Dette her var iallefall ikke lov! :D Onkel rev den av første dagen jeg kjørte med den. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her var iallefall ikke lov! :D Onkel rev den av første dagen jeg kjørte med den. :P

DSC03128.jpg

Denne er lov!! de har iallefall ikke sagt noe enda.. å om de river den så gjør jeg som sist; legger 5cm lenger ned ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er lov!! de har iallefall ikke sagt noe enda.. å om de river den så gjør jeg som sist; legger 5cm lenger ned ;)

uuu... tøffen:) hehe.. :P du blir sikkert bøsta i Ålesund med den der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som noen over her sier, all spray/klister/osv-soting foran B-stolpen er ulovlig, faktisk er vel også disse olje-klistremerkene mange har i ruta også ulovlig.

Skal det være lovlig, skal bilen være typegodkjent med det, og det skal være glassoting (farget glass), ikke noe film eller lignende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..Den "streameren" på a3 var vel drøy!"

main_119286358644db7f407a972.jpg

Hadde den her på golfen men måtte bort da jeg møtte onkel politi...tenkte jeg skulle sette på en mindre enn! Hadde vært kult å fått tak i noe med "fade" eller noe..Mørk øverst og lysere lengere ned..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja akkurat sånn:) Skulle bare hatt noen som har litt peiling på legging av solfilm til å gjøre det også da:P Blir litt dumt hvis den stripa er drit dårlig lagt, når all den andre filmen på bilen er profflagt. Men må nok få på noe lignede igjen snart:p Tusen takk for tips forresten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk frysninger jeg nå..... Godt det er ulovlig å forstygge VAG biler på denne måten!!!

men husk: smaken er som baken, og etter min smak er dette langt inni brunøyet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.