Anbefalte innlegg

Noen som kan photoshoppe sota ruter helt frem på golfen ? Gjerne mørkt bak og litt lysere på rutene foran. Planlegger å sote ruter, men vil bare ha en smakebit om hvordan det blir:) Sorry dårlig bilder, tatt med mobil.

På forhånd takk !

Bilde006.JPG

Bilde007.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er mitt forsøk. Mørkt bak og litt lysare framme:)

uiuhi.jpg

lguylgui.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synst det er penest når alle rutene er like mørke.. blir ganske mørkt når du soter alle rutene, så da trenger du ikke å ta den mørkeste filmen.. berre et lite tips : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk :tilber:

 

Så du synes jeg skal ta like mange prosent rundt hele ?

Hvor mange prosent ville du tatt da? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en samme golf som deg før med 20% på bakruta og 35% på alle siderutene. Ble akkurat passe mørkt, samtidig som det ble litt mørkere bak enn foran i bilen siden bakruta som er mørkere kaster litt skygge inn bak i bilen: rolleyes Du kan evt legge den mørkeste filmen på bakruta for mer skygge, men ser ikke noen ting igjennom den når det er kvelden. Mørkhetsgraden på filmen sett uten i fra er avhengig av hvor mørk bilen er innvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf%2000%f81.jpg

 

sånn var toningen på golfen min.. litt uklart bilde..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så veldig bra ut. Tror jeg gjør det samme som du gjorde. Må bare vente på lønn : bh : hehe. Legger ut bilder når den er ferdig ;);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.