#1 Skrevet August 24, 2006 Noen som kan photoshoppe sota ruter helt frem på golfen ? Gjerne mørkt bak og litt lysere på rutene foran. Planlegger å sote ruter, men vil bare ha en smakebit om hvordan det blir:) Sorry dårlig bilder, tatt med mobil. På forhånd takk ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2006 Her er mitt forsøk. Mørkt bak og litt lysare framme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2006 synst det er penest når alle rutene er like mørke.. blir ganske mørkt når du soter alle rutene, så da trenger du ikke å ta den mørkeste filmen.. berre et lite tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2006 takk takk Så du synes jeg skal ta like mange prosent rundt hele ? Hvor mange prosent ville du tatt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2006 Hadde en samme golf som deg før med 20% på bakruta og 35% på alle siderutene. Ble akkurat passe mørkt, samtidig som det ble litt mørkere bak enn foran i bilen siden bakruta som er mørkere kaster litt skygge inn bak i bilen: rolleyes Du kan evt legge den mørkeste filmen på bakruta for mer skygge, men ser ikke noen ting igjennom den når det er kvelden. Mørkhetsgraden på filmen sett uten i fra er avhengig av hvor mørk bilen er innvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2006 Takk for tipset ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2006 sånn var toningen på golfen min.. litt uklart bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2006 Så veldig bra ut. Tror jeg gjør det samme som du gjorde. Må bare vente på lønn hehe. Legger ut bilder når den er ferdig ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...