Hvor selges chromringer i til instrumentene ?

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få takk i dette ?

og er det vanskelig å bytte, noe en snekker lærling som meg klarer ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan jeg få takk i dette ?

og er det vanskelig å bytte, noe en snekker lærling som meg klarer ?

Prøv å søk her på forume om det.

Trur di fleste bestiller ifra tacorings.de . Men er ikke sikker på at det skrives sånn.

Men jeg fant ei dansk side med å lete hær på forume for noen måneder siden, og de leverte komplatt pakke med den firkanten som er imellom spidometre å turtellern også med cromkant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet oxo Steinar Olsen her på forumet selger disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satt akkurat å søkte litt, fant flere innlegg da. Kunne kansje prøvd det før!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er veldig lett. Viktigste er bare å ikke bruke for mye lim, bruk veldig lite og heller rundt hele. Er litt knot, men med litt papir og tålmodighet går det bra. Skal vel gjøre det selv igjen snart. Tachoringe.de er greit å bestille fra, men du finner det billigere på ebay f.eks..

Her er en liten guide:

http://www.vwaudi-club.no/?s=viewGuide&GuideID=60

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er veldig lett. Viktigste er bare å ikke bruke for mye lim, bruk veldig lite og heller rundt hele. Er litt knot, men med litt papir og tålmodighet går det bra. Skal vel gjøre det selv igjen snart. Tachoringe.de er greit å bestille fra, men du finner det billigere på ebay f.eks..

Her er en liten guide:

http://www.vwaudi-club.no/?s=viewGuide&GuideID=60

: bh :

Hva om jeg hadde lest den guiden først, påførte limet før jeg satte inn ringene, så kom så klart litt på plasten, å brukte jo å så klart en type lyn lim som fulgte med. Så jeg har nå noen hvite flekker, men vises heldigvis ikke så altfor godt.

Sleit mye med å få rent glasset innvendig etter jeg hadde tulla rundt inni der med gris fingrene mine.. :fy:

Jeg handlet i fra:

http://www.armaturenringe.de

Der får du også med den rundt FIS'n (firkanten), i allefall på min A3.

Å hvis du spør så sender de pakken som gave så du slipper å betale toll.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :

Hva om jeg hadde lest den guiden først, påførte limet før jeg satte inn ringene, så kom så klart litt på plasten, å brukte jo å så klart en type lyn lim som fulgte med. Så jeg har nå noen hvite flekker, men vises heldigvis ikke så altfor godt.

Sleit mye med å få rent glasset innvendig etter jeg hadde tulla rundt inni der med gris fingrene mine.. :fy:

Jeg handlet i fra:

http://www.armaturenringe.de

Der får du også med den rundt FIS'n (firkanten), i allefall på min A3.

Å hvis du spør så sender de pakken som gave så du slipper å betale toll.

Da må du trimme tommeltottene dine;) Hehe, neida.. Første gangen jeg gjorde det ble det vel også litt søl.. Jeg måtte betale toll fra tachoringe.de. Kosta meg mye for noen ringer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du trimme tommeltottene dine;) Hehe, neida.. Første gangen jeg gjorde det ble det vel også litt søl.. Jeg måtte betale toll fra tachoringe.de. Kosta meg mye for noen ringer

Var rimelig sulten og gira når jeg gjorde det, hehe, ivrig etter å få de på da vett.. Men det ble da ikke rav gæli, men neste gang så blir det nok gjort anerledes ja.

Greit å slippe toll :nana:

: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke toll på bildeler, kun moms. Eneste som stort sett er toll på i Norge er tekstiler og næringsmidler.. :rolleye: Så det er nok moms du måtte ut med ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke toll på bildeler, kun moms. Eneste som stort sett er toll på i Norge er tekstiler og næringsmidler.. :rolleye: Så det er nok moms du måtte ut med ;)

Moms betaler man vel stort sett uansett. Det var fortollingsgebyr eller noe sånt. Er jeg helt sikker på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.