#1 Skrevet August 24, 2006 Min VWannabe har originale felghidden 6x15 ET55. Har kikka på et sett felger ATP Flash Silver i 8x17 med ET35. Vet at dette er langt ut over hva som godtas uten TÜV-papirer Hvordan vil 8x17 ET35 ta seg ut på bilen? Vil det spore noe aldeles forjæv....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2006 Min VWannabe har originale felghidden 6x15 ET55. Har kikka på et sett felger ATP Flash Silver i 8x17 med ET35. Vet at dette er langt ut over hva som godtas uten TÜV-papirer Hvordan vil 8x17 ET35 ta seg ut på bilen? Vil det spore noe aldeles forjæv....? Kjenner ikke til hvor mye plass det er til hjul på Sharan, men tror orig.offset på 55 indikerer at du burde ha felg med ET45 for at ikke dette skal bli seende litt rart ut. Ville i hvertfall ikke valgt ET under 40 hvis man ikke vet det går bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2006 Kan bare si at nyeste Skoda Octavia har ET55 eller noe annet skyhøyt originalt. En jeg kjenner har ET35-felger på den, og det ser hverken rart ut, subber eller sporer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2006 Kan bare si at nyeste Skoda Octavia har ET55 eller noe annet skyhøyt originalt. En jeg kjenner har ET35-felger på den, og det ser hverken rart ut, subber eller sporer.. Tror ny Oktavia har samme orig.offset som Golf 5, Touran og A3 8P, dvs 50. Å si at det å sette felger med ET35 generelt er ok på disse bilene er å villede folk. Bror hadde 9x20 ET40 på sin Golf 5 og det stakk mye lengre ut enn jeg ville anbefalt "mannen i gata" å sette på. Selv med "bare" 8 toms felg ville jeg anbefalt ET40 eller 45. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2006 Joda, men man må jo nesten bare prøve. Å få lånt en 8x17-felg med ET35 og sette på bilen er det enkleste, da ser man jo med en gang om det funker.. (nå er ikke heller akkurat 9x20 det folk flest kjører rundt på heller) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2006 Takk for alle tips og råd. Har takket pent nei til disse felgene med ET35. Jakten på felger fortsetter..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...