#1 Skrevet August 24, 2006 vinteren nærmer seg og eg treng eit lokale å mekka i. må helst vera på sotra. trenger ikkje store plassen. må bare ha plass til bilen og litt verktøy. gjerne med andre klubb medlemmer. mvh kim.m 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2006 Har tenkt på det samme jeg også.. meg og en kompis har vært litt på utkikk etter lokaler i det siste.. så vi kan jo slå oss sammen om et lokale enten i arna eller på breistein.. skal visst være noen til utleie der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2006 arna er litt forlangt. må vera på sotra, eg kan strekke meg til rett over brua. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2006 hmmm.. hvis du finner noe som er passe midt mellom åsane og sotra er vi sikkert med.. andre som er med også? "jo flere vi er sammen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2006 Jeg er med, vi er 2-3 stykker. Hev inn en annonse i BA, 7 dager. Kommer i morgen eller fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 30, 2006 Hold oss oppdatert om du detter over noe, eller noe detter over deg da? jeg er med uansett tror jeg.. liker ikke å banne i kirken, men spørs jo hva dere sier til å ha en volvomann med på laget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2006 Jeg skrur mest Mazda og Toyota, så en volvo skader ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2006 Jeg er kanskjeinnteressert vist ikke prisen er for gale og det nærmer seg byn..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2006 Pr. dags dato er jeg bare kanskje med, er muligens en åpning for meg i industrihuset i yttre arna om en stund.. men får se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 5, 2006 Ikke lett dette her. Har ikke fått en eneste telefon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 6, 2006 lite respons ja. satt inn ein annonse i lokalavisa. sjå om eg får napp der. ordner seg kansje for meg. leier kansje med broder'n men det er uisolert der og veldig kaldt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 15, 2006 Har noe på gang til neste år. Helt nytt bygg. 2000 kr for 30 kvm. Veldi bra standard. Det blir 10 plasser. Men, som sagt, til neste år..................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 15, 2006 Har noe på gang til neste år. Helt nytt bygg. 2000 kr for 30 kvm. Veldi bra standard. Det blir 10 plasser. Men, som sagt, til neste år..................... 30Kvm og plass til 10 biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 18, 2006 2000,- for en plass på 30 kvm. Det blir 10 slike plasser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 18, 2006 2000,- for en plass på 30 kvm. Det blir 10 slike plasser hmmm... gleder meg til huset blir ferdig da kommer det 38,5 kvm garasje:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...