Bergen: Da reiser 80`n til Afrika (En tråd om svindelforsøk?)

Anbefalte innlegg

hahaha... hvis du tror på han fyren så må nesten hele bergen lokallag gi deg en på trynet i etterkant sånn at du våkner opp av den komaen du tydeligvis nå befinner deg i : smil : : smil : : smil :

 

Du er mer naiv enn de som styrer innvandringen her i landet: rolleyes

 

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på, ditta kan bli artig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har jo sagt for lenge siden at jeg ikke har planer om å ta han seriøst da.. syns å huske at jeg skrev det lengre oppe............ våkna fra komaen når jeg fikk første svar på innlegget i denne tråden..........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha lest den linken som er postet her fra rykogreis.com så må jeg bare få uttale meg om engelsk bruken, er jo helt utrolig hvor dårlige personer er i engelsk, både nordmenn og utlendinger. Det er jo trossalt ett internasjonalt språk som er i bruk hver eneste dag, i stortsett hele verden.

 

Når det kommer til utenlanske kjøpere så er det i 99% av tilfellene svindel forsøk. Vi bor i Norge, ett SVINDYRT land, så det er jo vesentlig billigere å handle dette i sitt eget hjemland. Er jo unntak viss det er unike gjenstander, samleobjekter, spesielle ting osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audien min er både spesiell OG unik den.. så HAH.. hehe.. neida..

 

jeg er veldig enig med deg i det du sier.. er nesten litt sjokkerende hvor dårlig den gjennomsnittlige er i engelsk.. kjenner selv når jeg skriver engelsk at jeg ikke helt har peiling og det er jo egentlig veldig dårlig da jeg har hatt engelsk undervisning de siste 8 årene..

 

Har forresten ikke fått noe svar på den siste mailen jeg sendte kødden... han tok kanskje hintENE... var ikke så veldig raus med ordbruken heller :P

 

Leste den rykogreis siden jeg også, er jo bare utrolig morsomt å lese det han sier, at han har sparket sekretæren fordi HUN sendte sjekken med altfor mye penger.. nei, får jeg en sjekk i posten blir dette klart veggpryd på dassen.. han på rykogreis sa jo at sjekken var skrevet lenge før han kom i kontakt med kjøperen, så hvem vet.. kanskje den dukker opp en dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.