#1 Skrevet August 25, 2006 Noen i klubben ? http://video.google.com/videoplay?docid=-1353643748603111328&q=quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2006 Ja, det er det. Vet ikke helt om jeg skal si hvem. Han er på forumet, så han klarer det sikkert selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2006 Hehe.. Skjønte nesten det var noen her ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2006 Mye gamp i den S2'n der da ? Å hvilke dekk som sto på ? Sto noe om hardplast i videosnutten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2006 Avon dekk sto det i filmen iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2006 Det klippet der har vel vært postet før?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2006 i know who it is,, jeg som filma;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2006 i know who it is,, jeg som filma;) Hmm.. Da vet du kanskje litt om bilen å da ? Hvor mye gamp osv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2006 Er montert noe jonus trimm. Veit ikke hvor mye gamp han har, men han fikk i alle fall sladdet nok på VACN Rudskogen treffet 2006. (lørdagen altså) Er forøvrig jeg som sitter på der: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2006 Haha, der varn ja. Er jeg som sladder litt der. Var under vacn treffet på vålerbanen. Er ikke så spennende motor enda. Er en netics e50 turbo med 8`r hus. 3barsmap, ekstra bensinpumpe, 500cc dyser, spec steg 3+ clutch, 3" ferrita eksos. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 31, 2006 Det er da indelig godt at det er noen her som veit hvordan quattro skal brukes da! :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...