#1 Skrevet August 25, 2006 Her kan man skrive inn sosiale eventer. fest, kino div div Noen som har lyst å være med på kino ikveld??? Miami vice? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2006 Eg e me, men forlange å bli henta av nån.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2006 Noen som e klar for å konsumere litt alkohyler i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2006 Noen som e klar for å konsumere litt alkohyler i kveld? Hadde akkurat dama de igjennom sikkerhets kontrollen på tur til oslo: smil : Så æ skjønne at du e klar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2006 hadde du dæ me dama mi sir du? hehe, fikk ho ha med strikkepinnan? Va stor sak om det der i går. Du e med, Jørgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2006 Mulig, men må se det litt ann. Skal gå fra Fløyafjellet til berg imorra, ca 5 tima gå tur! Har ikke løst å gjøre det bakfull:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2006 Jeg skal værtfall helle i meg en god del flytende i kveld Først skal jeg tilbringe dagen et grustak i tønsvika da.. RC bil er morro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2006 Onge du då Mats Remi.. Kunne egentlig tenkt meg å være med, men må på jobb klokka tre Kan jo ringe dåkker når eg e ferdig å høre ståa, men blir sikkert førr seint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2006 Jeg skal værtfall helle i meg en god del flytende i kveld Først skal jeg tilbringe dagen et grustak i tønsvika da.. RC bil er morro! Hei korsen RC-bil har du:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 29, 2006 Idag rundt 6-7 tia blir det utepils på Skarven! Hør med Olav for mer info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 29, 2006 Thja.. meir info? Vetta fan ka eg sku skrive, men Eg, Audun, Jørgen H., Mats-Remi og Jan-Henrik skal no iallefall sole oss gjennom bunn av nån ølglass. Roar og Martin hadde ikke anledning, men andre som vil være me skal bare si ifra/møte opp. Blir nok ikkje ei fyllekula ala Alta det her : drunk :, ettersom de fleste skal på jobb i morra tili, altså 2-4 øl eller nåkka sånn. Møtes på skarven litt over seks kanskje? vi blir no sittanes, så timinga e no ikjke så nøye.. : venner : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 29, 2006 Tror vi sir kl 6. Før sola runde av å går bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 29, 2006 Jau, du sir jo nåkka.. har ho jo ikkje like lenge no som i juni (når ho va bak skyan).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 29, 2006 Sola går ned 2020 idag, så den e vel borte fra skarven i 19 tia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 29, 2006 åsså går faktisk miami vice 2115.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 29, 2006 fortsatt varmt ute fordet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 29, 2006 Høres ut som en fantastisk plan! Da drar vi på kino kl 2115!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 29, 2006 Åsså snik vi i oss en pizza og, imellom d der?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 29, 2006 Eg må jo fan kjøre buss... oioioi, ka det koste inn til byen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 29, 2006 hmm, buss ja.. kansje jeg og!? vet ikke hva bussen koster nå om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 29, 2006 23 KR!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 29, 2006 å dæven! det er jo en halv pils det!? hehehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 29, 2006 hmm, jeg fikk en plan! skulle akkurat til å ta meg ei øl, så fant jeg ut at jeg kjører heller til byen med firmabilen, parkerer jo gratis med den.. så sover jeg hos dama som bor i sentrum i natt og kjører på jobb i mårra tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 29, 2006 da kan du kanskje hente meg spare jo en halv pils på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 29, 2006 jau, det kan jeg! addresse i PM kansje!? jeg skal løpe en tur i dusjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...