#1 Skrevet August 25, 2006 Har oppgradert bremsene foran på S2èn til RS2 kalippere og A8 skiver. Defor skal jeg skifte bremseslanger foran og bak til stålomspunnede. Finnes det ett kitt som passer både foran og bak, selv om det er RS2 foran og S2 bak? Og hvor får jeg tak i det?- RASKT! Bør/MÅ også være TÜV godkjent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2006 Har oppgradert bremsene foran på S2èn til RS2 kalippere og A8 skiver.Defor skal jeg skifte bremseslanger foran og bak til stålomspunnede. Finnes det ett kitt som passer både foran og bak, selv om det er RS2 foran og S2 bak? Og hvor får jeg tak i det?- RASKT! Bør/MÅ også være TÜV godkjent! Fikk mine Goodridge spesiallagede (stålomspunnede og Tüv godkjente) slanger iløpet av kun få dager fra Quattronics i England. Mail Corey på info@quattronics.co.uk for pris/tilgjenglighet og husk å hilse fra meg. Han er RASK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...