#1 Skrevet August 25, 2006 er dette mulig? har noen felger på hånd, usikker på et.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2006 Går jo med 9 og det er fortsatt litt plass, ET er viktig i denne sammenhengen tror jeg.. Var en på bilforumet som hadde 10 eller 10,5 hjul bak uten bredere.. stikker utenfor, men ikke så veldig masse:) Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2006 Men lages den felgen i 9,5? Trodde den bare ble laget i 9" i 16" jeg... Som sagt kommer det an på innpress og justerbart senk eller ikke, pga at dekket/felgkanten kan få problemer med plass på innsiden om du har gewinde med "høyt" innpress, noe du er NØDT til å ha om du ikke skal ha felgen stående i grøfta på andre siden av veien.. På gamlebilen min hadde jeg ET15 på 9" felg + 3mm spacer pga at felgkanten subba inni fjøra på gewinden.. Det var med G60-buer og temmelig modifisert under.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2006 Men lages den felgen i 9,5? Trodde den bare ble laget i 9" i 16" jeg... Som sagt kommer det an på innpress og justerbart senk eller ikke, pga at dekket/felgkanten kan få problemer med plass på innsiden om du har gewinde med "høyt" innpress, noe du er NØDT til å ha om du ikke skal ha felgen stående i grøfta på andre siden av veien.. På gamlebilen min hadde jeg ET15 på 9" felg + 3mm spacer pga at felgkanten subba inni fjøra på gewinden.. Det var med G60-buer og temmelig modifisert under.. hmm, fyren kommer med hjula idag så skal prøves da.. jeg og trodde de kun ble lagd i 7,5 og 9" breie, men de er visst spes lagd for bmw e30 tror jeg..men viser det seg at de er 9" så er det jo ikke noe pes da..skal fint greie tilpasse de da az..et mente han var 20-25, var ikke sikker..skal prøve alle 4 ikveld så legge ut bilder..se hvordan det blir..blir nok gewinde og tenker jeg for å få den lav nok og stiv nok.kryss fingrene her az;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2006 hjula var 9" bak, ikke 9,5.. så gikk fint dette;) men skulle hatt 9" foran og ser jeg... trenger senk? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2006 Du trenger senk,og annen dekkdim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2006 Sleng på kufanger, så har du en fin golf country 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2006 hjula var 9" bak, ikke 9,5.. så gikk fint dette;) men skulle hatt 9" foran og ser jeg... Gode gamle Borbet A jo. Et tips, man får kjøpt flatt senterdeksel til de felgene, da blir de mye finere og ser bredere ut også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2006 http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=61661 Enig med Runar ang. de senterdekselene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 25, 2006 hvor får man tak i de? har et bilde av en use jetta med det, ser meget bra ut de az. og ja skal bestille justerbart nå snart:) rakk ikke det som ble solgt her gitt:( men folket syntes ikke det ser rart ut med 7,5 fremme da? skulle gjerne vært 9 der og men... fikk kjøpt disse idag av en kamerat som har hatt de på bmw e30 i et par uker bare, og felgene og dekkene er så å si nye. så tror jeg fikk et ok kjøp der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 25, 2006 på ebay får du de nok helt sikkert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 25, 2006 ok, fint;) her syntes flatt deksel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 25, 2006 ok, fint;)her syntes flatt deksel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 25, 2006 den der er så deilig at fyyyyyyyyy:tilber: noen som vet om hjula hans? må ha en syk et da, stikker jo langt ut, litt modda skjermer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 25, 2006 den der er så deilig at fyyyyyyyyy:tilber: noen som vet om hjula hans? må ha en syk et da, stikker jo langt ut, litt modda skjermer? Det er vanlige Borbet A med flatt deksel, todelt lakk og spacere som gjør den effekten. Såklart sammen med breddingen i stå. Den var bred! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 26, 2006 uuuuutrolig fett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 26, 2006 uuuuutrolig fett:) yepp, u know what to do;) 9" rundt hele og handle inn flate deksler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 26, 2006 har du 2 stk liggende i 9" eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...