#1 Skrevet August 25, 2006 Noen som kjenner igjen og kan identifisere denne felgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2006 Er det din felg? i såfall kan det hende det står på innsiden av felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2006 Nei - ikke min (ikke enda). Felgene står i Moss og jeg bor i Kristiansand, så det er ikke helt enkelt å sjekke bak på felgen. Dessuten er det sparsomt med informasjon på baksiden. Det står 690kg ? Det står ET 3/6 (ikke skrivefeil, det står faktisk 3/6!). Og så står det 17x8JJ Forøvrig kan det sies at det på senterkoppen kun står en stor "B". Anyone? Kan det være en billig østenkopi av noe slag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2006 Det kan være en typisk Brabus (merce) replica, eller en ekte, er de ekte koster de flesk.. Merkelig innpress da, snakker vi ikke egentlig 36 tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2006 Ser ut til at du er inne på noe der Trond. De ligner mistenkelig på Brabus Monoblock V 2-piece. Felgen er 8x17 Nåværende eier har målt avstand fra felgens innerste kant til anleggsflata til ca. 150mm. ET=150-(4x25,4)=48,4 Dette virker jo veldig lovende, eller er jeg på feil jorde? I tilfelle så er ikke det første gang. Kan i sammen slengen nevne at de sitter nesten nye 225/45R17 (BF Goodrich?) på felgene. I morra blir det tur til Østfold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2006 Hvis dette innpresset, ET48, (målt/beregnet) stemmer, så bør det kunne gå greit på VWannabe med originalt ET55. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 29, 2006 Trond hadde dessverre rett. ET=36 I tillegg var lasteindeksen "bare" 91 (trenger min. 93) dobbelt Det ble ikke ekstra hjul på meg denne gangen heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...