#1 Skrevet August 25, 2006 Skal vw-audi klubben samlest slik som sist treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2006 Skal vw-audi klubben samlest slik som sist treff? Eg tenkte meg værtfall utøve.... Va jo bra oppmøte og sist gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2006 er offshore så får ikke mulighet fridtjov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2006 kan alltids bli med jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2006 Noen som har litt info om dette treffet? Eller en link med info. Kunne tenkt meg en tur oppover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2006 Tutla meg vel bort ein tur eg o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2006 http://www.gatebiltreff.com/PHPBB/viewtopic.php?t=5080 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2006 på fredag elle lørdag d blir aktuelt då??? må fiksa biel din då christian: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2006 Det blir vel søndagen. Holder på å pusse på sideskjørta nå, blir grunning i mårå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 28, 2006 søndag it is då.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 28, 2006 ka ti ska me møta då?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 31, 2006 Begynne å nerma seg og nå.... Nåken så har ein ide om kor me skal møtes? Eg stiller nok med eller uten bil..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 1, 2006 Treffet,altså utstilling av biler åpne jo kl 13.00 på søndag,så då går det vel ann å møtas sånn ca i 12tiå,så kansje det e muligt å få seg ein normal parkplass,for dei så vil stilla ut bilen sin må dei møta frå kl 10.00 stod dar,eg vasa meg nå bort i 12tiå eg så kansje eg ser Vag eg kan stille me på siå av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 4, 2006 Noen bilder fra annet forum: Bjørnar sin Jetta: A3 som de fleste har sett før, holder nå til rundt Haugesund: A4 med spesiell farge: Tidligere klubbil: 20" Bling: Ikke helt heldig med alt arbeid på denne: Arve sin: Haga sin TT: Og til slutt en strøken Opel: som mange ble overrasket over når de såg under panseret: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 4, 2006 Var nå der jeg også!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 4, 2006 Herlig bilde av den gamle passaten min:) noen som har fler?. noen som så om han hadde fått satt i skinn seter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 4, 2006 Var der jeg og med oppripet fanger og bilen full i rask (Blir lakkering neste helg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...